بارسی:آمده‌ام با فرهنگ جدیدی آشنا شوم

۳۰م دیماه ،

فرانکو بارسی پس از حضور در تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که با دعوت مسئولان آکادمی پرسپولیس به ایران آمده‌ام تا با یک فرهنگ و رسوم غنی ایرانی آشنا شوم .

به گزارش فارس،وی افزود: در دیداری که مدیر عامل پرسپولیسی‌ها در میلان داشت از من دعوت کرد که به ایران بیایم و من هم چون دوست داشتم ایران را ببینم به این خواسته پاسخ مثبت دادم.

بارسی ادامه داد: خیلی خوشحالم که به دعوت تیمی به ایران آمدم که رنگ پیراهنش قرمز است، من برای این تیم دربی بزرگ ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم پرسپولیس فاتح دربی ۷۶ باشد .

وی در خصوص احتمال حضور ۱۰۰ هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه آزادی نیز گفت: باورم نمی‌شود که ۱۰۰ هزار نفر برای دیدن این بازی به ورزشگاه آزادی بیایند اما مثل اینکه باید این موضوع را قبول کنم ، خیلی امیدوارم که روز جمعه شاهد یک بازی خوب و جذاب مثل دربی‌های بزرگ جهان باشم، بالاخره ایران دارای فرهنگ،آداب و رسوم دیگری است و من هم بیشترین انگیزه‌ام آشنایی با این تمدن بزرگ است.

بارسی در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های پرسپولیس و میلان با توجه به اینکه هردو تیم قرمز می باشند امیدوارم در آینده رابطه‌های بسیار نزدیکی در زمینه‌های مختلف داشته باشند، برنامه های خوبی برای این باشگاه در نظر گرفته شده که امیدوارم من هم با توجه به اینکه برای کمک به تیم‌های قرمز جهان آماده‌ام بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.