بارگذاری ۵۰ میلیارد اپلیکیشن از اپل استور

۲۸اردیبهشت،

 

کاربران به طور میانگین در هر ثانیه ۸۰۰ برنامه را از فروشگاه اینترنتی App Store بارگذاری می‌کنند تا با این اتفاق در هر ماه بیش از ۲ میلیارد برنامه از این مرکز بارگذاری شود.
 
شرکت اپل با انتشار یافتن بیانیه‌ای اعلام کرد که کاربران جهانی از زمان راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی App Store در ژوئیه ۲۰۰۸ تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد ابزار و برنامه را از این مرکز بارگذاری کرده‌اند.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، کاربران به طور میانگین در هر ثانیه ۸۰۰ برنامه را از فروشگاه اینترنتی App Store بارگذاری می‌کنند تا با این اتفاق در هر ماه بیش از ۲ میلیارد برنامه از این مرکز بارگذاری شود.
 
پنجاه میلیاردمین ابزاری که از مرکز App Store بارگذاری شد، نرم‌افزاری موسوم به Say the Same Thing by Space Inch بود که شخصی با نام "براندون آشمور"(Brandon Ashmore) ساکن شهر منتور در ایالت اوهایو آمریکا آن را بارگذاری کرد و با این اتفاق کارت هدیه ۱۰ هزار دلاری اپل را دریافت کرد تا با این کارت به مبلغ یاد شده از این فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان خرید کند.
 
"ادی کو"(Eddy Cue) مدیر مرکز نرم‌افزارها و خدمات اینترنتی اپل در این خصوص گفت: «شرکت اپل از شما کاربران و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری تشکر فراوان می‌کند که در طول این مدت بارگذاری ۵۰ میلیارد ابزار را سبب شدید».
 
وی در ادامه اظهار داشت: «فروشگاه اینترنتی App Store به طور کامل نوع استفاده کاربران از دستگاه الکترونیکی همراه را تغییر داد و چرخه‌ای در حوزه ابزارهای موبایلی به وجود آورد که در نهایت درآمدی بالغ بر ۹ میلیارد دلار را از آن مراکز توسعه دهنده نرم‌افزاری کرد. ما بسیار خوشحالیم که در عرض کمتر از ۵ سال توانستیم این رکورد را به دست آوردیم».
 
فروشگاه اینترنتی App Store در سال ۲۰۰۸ میلادی با ۵۰۰ ابزار و برنامه فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون بیش از ۸۵۰ هزار ابزار در خود جا داده است و همچنین شامل ۳۵۰ هزار برنامه اختصاصی برای رایانه لوحی iPad می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.