بازار را رها نکرده ایم

‘محمد صادق مفتح’روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر نظارت وزارت صنعت،معدن و تجارت برروی قیمت ها به گونه ای است که تولیدکنندگان از فشار بیش از حد سازمان حمایت بر روی قیمت ها ابراز گلایه می کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که سازمان حمایت عنوان کرده است که وظیفه ما نظارت است ،نه جلوگیری از افزایش قیمت ها، بیان داشت: نظارت یعنی جلوگیری از گرانی و کنترل قیمت گذاری و در حال حاضرسازمان حمایت تنها ابزار قیمت‌گذاری در کشور محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: وزیر صنعت ،سازمان حمایت و سازمان‌های استانی را مکلف کرده تا بسته به شرایط بازار، روی قیمت‌ها نظارت داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، برخورد لازم را انجام دهند بنابراین این گفته را که وزارت صنعت از ابتدای امسال در مورد گرانی کالاها سکوت کرده، قبول ندارم.

مفتح با تاکید بر پیگیری های لازم در این خصوص ،عنوان داشت: لزومی ندارد تا تمام فعالیت‌ها و کارهای انجام شده رسانه‌ای شود.

قائم مقام وزیرصنعت با اشاره به برگزاری نشست های متعدد با تشکل ها برای کنترل بازار،بیان داشت:سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان به‌شدت در رابطه با کنترل افزایش قیمت ها فعال است.

اقتصام**۳۹۱۷**۱۳۱۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۳۹۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.