بازار لپ‌تاپ همچنان کم استقبال

۱۳م آذر ، موبنا- فعالان ودست اندرکاران بازار لپ تاپ تهران میانگین قدرت خرید مردم برای این کالای ارتباطی را دو میلیون تومان اعلام کردند.

گران شدن این کالای دیجیتالی و ارتباطی که از نوسانات مکرر ارز نشات گرفت سبب شده تا بیشتر مشتریان در میانگین قیمت دو میلیون تومانی خرید کنند.

“علی محبیان” یکی از فعالان بازار لپ تاپ در این باره گفت: با دو برابر شدن قیمت انواع لپ تاپ نسبت به مدت مشابه سال قبل بهای تمامی کالاهای موجود در بازار تا دو برابر قیمت رسید که این امر سبب شد تا خریداران کمتری به این بازار مراجعه کنند.

وی با ارزیابی بازار تلفن همراه طی چند روز اخیر افزود: با شرایط ایجاد شده بیشتر مشتریان به خیال ارزان شدن از خرید این کالا امتناع می کنند و منتظر کاهش قیمت بیشتر این محصولات در بازار می باشند به طوری که استمرار این امر سبب کسادی بازار لپ تاپ تهران شده است.

وی افزود: همزمان با افزایش قیمت ارز در کشور و گران شدن بهای تمامی کالاها طی چند ماه قبل روز به روز تقاضا برای این کالای ارتباطی افزایش یافت و این در حالی است که هم اکنون خرید وفروش در بازارهای لپ تاپ تهران چشمگیر نیست.

این فعال بازار با ارزیابی وضعیت فعلی بازارلپ تاپ تهران گفت: در پی کاهش تقاضای مشتریان، فروشندگان انواع لپ تاپ مجبور به تعدیل قیمت این کالای ارتباطی و دیجیتالی شده‌اند چرا که تقاضا برای این کالای ارتباطی به ندرت صورت می گیرد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.