بازار یک تریلیون دلاری پرداخت‌های موبایلی تا سال ۲۰۲۴

۲۳م اسفند ،

 

صنعت جهانی پرداخت‌های موبایلی در حال پیشرفت است و در این میان پیش‌بینی شده است که ارزش این بازار تا سال ۲۰۲۴ میلادی به یک تریلیون دلار برسد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور که مرکز Heavy Reading Mobile Networks Insider بر اساس مطالعه تازه خود اعلام کرده است، کاربران جهانی در سال ۲۰۲۴ میلادی ارزش بازار پرداخت‌های موبایلی را با رکوردی باور نکردنی به یک تریلیون دلار خواهند رساند.
 
"دنیس کولوِر"(Denise Culver) محقق و تحلیلگر مرکز Networks Insider که وظیفه نوشتن گزارش نهایی بررسی تازه این مرکز را نیز برعهده داشت است توضیح داد: «پرداخت‌های موبایلی و ابزارهای مربوط به آن که تا مدتی پیش در حد یک مدل مفهومی کاربرد داشتند، این روزها بسیار پرکاربرد و عملی شده‌اند. با این شرایط مراکز فعال در حوزه پرداخت‌های موبایلی باید روش‌های تازه در این زمینه را مورد بررسی قرار دهند و بتوانند با نوآوری‌های خود به درخواست روز افزون کاربران پاسخ گویند».
 
این طور که پیش‌بینی‌های حاصل از چندین بررسی مجزا نشان داده است، ارزش صنعت جهانی پرداخت‌های موبایلی تا سال ۲۰۲۴ میلادی به یک تریلیون دلار خواهد رسید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.