بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه​ها/ دژ مستحکم ایران در برابر تحریم

رسانه های بین المللی و منطقه ای امروز در گزارش​هایی به بازتاب مهمترین بخش​های بیانات مقام معظم رهبری پرداخته اند و به ناکارآمدی تحریم​ها در اعمال فشار بر جمهوری ایران در موضوع هسته ای اشاره کرده اند.

بخشی از گزارش​های رسانه های مختلف که به بازتاب فرازهای مهم سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب پرداخته اند، به قرار زیر است:

روسیا الیوم:ایران از ۳۰ سال قبل صد برابر قویتر شده است

شبکه خبری روسیا الیوم در گزارشی به این بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرده که تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود تمامی فشارها از ۳۰ سال قبل صد برابر قویتر است.

البوابه:ایران دشمنانش را به مبارزه طلبید

پایگاه خبری البوابه امروز در گزارشی نوشت: رهبر انقلاب ایران در اظهاراتی با اشاره به بی تاثیر بودن تحریمها، دشمنان این کشور را به مبارزه طلبید.

در این گزارش به تنش​های اخیر درباره بسته شدن احتمالی تنگه هرمز از سوی ایران و تحرکات ناوهای آمریکایی در منطقه نیز اشاره شده است.

خبرگزاری فرانسه:تحریمها عامل افزایش قدرت ایران

این خبرگزاری غربی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع زنان شرکت کننده در کنفرانس بین المللی بیداری اسلامی در تهران نوشت : آیت الله خامنه ای تاکید کرد که غربیها نمی دانند خودشان ایران با این تحریمهای ۳۰ ساله در برابر هر تحریمی واکسینه کرده اند.

الشرق الاوسط:ایران تحریم​ها را ناکارآمد می داند

روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط امروز در گزارشی با اشاره بیانات اخیر رهبر انقلاب نوشت: آیت الله خامنه ای تاکید کرد که ایران امروز از هر زمانی قویتر است.

در این مطلب آمده است آیت الله خامنه ای همچنین کارآمدی تحریمها در جلوگیری از رسیدن ایران به اهدافش را به چالش کشید. الشرق الاوسط در ادامه به گزارش اخیر پنتاگون درباره توان موشکی ایران نیز گریزی زده است. این روزنامه تاکید کرد: آمریکا اعلام کرده که ایران توان موشکهای بالستیک خود را افزایش داده و ناوهای آمریکایی هم اکنون در معرض هدف قرار گرفتن هستند.

باب نیوز: ایران از تاثیرگذاری تحریم​ها کاست

پایگاه خبری باب نیوز نیز در گزارشی نوشت: آیت الله خامنه ای از تاثیرگذاری تحریمهایی که طی ماههای اخیر علیه ایران اعمال شده، کاست.

در این گزارش به بخشهای مهم بیانات رهبر انقلاب اشاره شده و آمده است : ایران تاکید دارد که توطئه ها و تحریمهای غرب طی ۳۰ سال اخیر باعث شده این کشور هم اکنون از هر دوره ای قدرتمندتر باشد.

سانا:تحریم​های ۳۰ ساله عامل افزایش قدرت ایران

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: آیت الله خامنه ای در جمع شرکت کنندگان در کنفرانس زنان و بیداری اسلامی بر ناکارآمدی تحریمهای غرب که با جنجال رسانه ای گسترده ای دنبال می شود، تاکید کرد.

مصراوی:تحریم​های غرب ایران را واکسینه کرده است

پایگاه خبری مصراوی در گزارشی با اشاره به نشست اخیر بانوان بیداری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در تهران نوشت: ایران معتقد است که تحریمها این کشور در برابر هر گونه فشار و تحریم جدیدی واکسینه کرده است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.