بازداشت جاعل مامورنما

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز از دستگیری یک جاعل مامورنما خبر داد و گفت:” این متهم با جعل عنوان مامور دولتی از شهروندان اخاذی می کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ رضا جوانمرد در تشریح این خبر گفت:” روز گذشته واحد گشت کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود به مشخصات یک خودروی سواری مشکوک که پس از استعلام از مرکز پیام پلیس متوجه می شوند که مدتی پیش از این خودرو به خاطر اخاذی و سرقت شکایت شده است.
سرهنگ جوانمرد، افزود:” بلافاصله خودروی مذکور متوقف و راننده در محل مورد بازجویی قرار گرفت که با توجه به اظهارات ضد و نقیض وی ماموران برای تحقیقات بیشتر وی را به کلانتری منتقل کردند.
سرکلانتر دوم ادامه داد:” در تحقیقات انجام شده راننده خود را “عماد” معرفی کرده و عنوان داشت که خودرو را از یکی از دوستانش گرفته و اطلاعی از اتهامات وارده ندارد اما زمانی که بررسی های تکمیلی در این زمینه انجام گرفت مشخص شد که این فرد یکی از افراد سابقه داری است که پیش از این با جعل عنوان مامور دولتی از شهروندان اخاذی کرده و تعدادی از شاکیان با ارایه مشخصات فردی و ظاهری وی ،اقدام به تشکیل پرونده در کلانتری های شمال تهران کرده اند.
وی افزود:” این در حالی بود که در بازرسی انجام شده از خودروی متهم یک شوکر، یک اسپری، یک عدد باطوم فنری، یک عدد چراق قوه، مبالغی وجه نقد کشف و ضبط شد.
سرهنگ جوانمرد، تصریح کرد:” زمانی که متهم با اسناد و ادله پلیس روبرو شد، راهی جز اعتراف ندیده و اقرار کرد که با جعل عنوان و جعل اسناد ضمن معرفی خود به عنوان مامور دولتی از شهروندان اخاذی می کرده است.
گفتنی است، متهم در جریان بازجویی های انجام شده به چندین فقره جعل عنوان، زورگیری و اخاذی نیز اعتراف کرده و بر همین اساس به عنوان جاعل و مامورنما به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.