بازداشت مامور نگهبانی شرکت نفت آبادان

رییس کل دادگستری خوزستان ضمن ارائه توضیحاتی درباره ماجرای کلیپی که در آن دختری با صورت خونین بر روی زمین افتاده است، از بازداشت مامور نگهبانی شرکت نفت آبادان خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه در این باره اعلام کرد: در چند ساعت گذشته یک کلیپ در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد دختری در آبادان با صورت خونین مورد تعرض از سوی یک مامور نگهبانی  قرار گرفته است. اما اصل ماجرا چیست؟

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی، رییس کل دادگستری خوزستان، اظهار داشت: خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت به منزل ایشان می‌رود. این خانم که همراه خود مواد آتش‌زا و مقداری اسید نیز داشته است در ابتدای درگیری با اهالی خانه از تیزبر به عنوان تهدید استفاده کرده است.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان این که برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته است و به‌تازگی اخراج شده است و این موضوع نیز از موضوعات درگیری بوده است، افزود: در این درگیری خانم صاحب خانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده است که اقدامات قضایی در مورد طرفین صورت گرفته است.

وی بیان داشت: طبق اظهارات این خانم موارد دیگری نیز مطرح می‌باشد که در این خصوص تحقیقات در حال انجام می‌باشد. مامور نگهبانی که اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده است بازداشت و روانه زندان شده است.

وی همچنین افزود: این پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.