بازدید مدیرعامل شرکت تاکسیرانی از پارس خودرو

بعد از انتقاد به تاکسی های سمند و پیکان

بازدید مدیرعامل شرکت تاکسیرانی از پارس خودرو

عصرخودرو : مدیر عامل شرکت تاکسیرانی استان تهران در راس هیاتی از شرکت پارس خودرو بازدید کرد.

به نقل از روابط عمومی پارس خودرو، دکتر بافنده مدیرعامل شرکت تاکسی رانی استان تهران به همراه جمعی از معاونین و مدیران عامل شرکت های تاکسی رانی خصوصی از خطوط تولید خودروهای تیانا، مگان و تندر ۹۰ بازدید کردند.
در نشستی که پس از بازدید از خطوط تولید برگزار شد، مدیران ارشد دو شرکت بر ایجاد تعامل بیشتر تاکید داشتند.
دکتر بافنده در این نشست ضمن تشریح وضعیت شرکت تاکسی رانی و خودروهای مورد استفاده در این شرکت به پتانسیل بالای خودروهای شرکت پارس خودرو اشاره کرد و افزود: شرکت پارس خودرو به عنوان با کیفیت ترین خودروساز داخلی می تواند شرکت تاکسی رانی را در ارائه خدمات بیشتر به هموطنان یاری نماید.
وی بازدید از شرکت پارس خودرو را بسیار مطلوب دانست و افزود: با توجه به اینکه امسال بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری سال “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” نامیده شده اعتقاد داریم باید از کار و سرمایه ایرانی حمایت شود و بر همین اساس در تلاش هستیم تا با همکاری نخستین و با کیفیت ترین خودروساز کشور ناوگان قدیمی و فرسوده شرکت تاکسی رانی را به روز نمائیم.
وی شرکت تاکسی رانی را فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن کیفیت بالای خودروهای ساخت داخل دانست و افزود: خودرویی که در ناوگان عمومی استفاده می شود می بایست قابلیت بالایی داشته باشد و این توان مندی ها به رانندگان و مسافران ارائه شود. دکتر بافنده در ادامه گفت: مطمئن هستم که محصولات شرکت پارس خودرو می تواند یک فرصت خوبی برای امنیت بیشتر مسافران و اقتصاد بهتر رانندگان تاکسی در شهر تهران ایجاد کند.

دوشنبه ۲۲ خرداد   ۱۵:۲۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.