بازدید میرعلایی از پشت صحنه پروژه «چمران» حاتمی‌کیا

ادامه فیلمبرداری «چ» با ضبط سکانس‌های بیمارستان/

سینماپرس-گروه سینما/مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی طی سفر به شهرستان پاوه از مراحل تولید فیلم سینمایی چمران به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا بازدید کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، سید احمد میرعلایی به همراه جعفر گودرزی مدیر اجرایی و روابط عمومی بنیاد و پژمان لشکری‌پور رابط پروژه، روز گذشته (سه شنبه دهم مرداد ماه جاری ) با حضور در پشت صحنه فیلم چمران از نزدیک در جریان ساخت این فیلم قرار گرفتند.

گروه طی این روز در حال فیلمبرداری بخش های مربوط به بیمارستان بودند که در این بخش از فیلم بازیگرانی چون فریبرز عرب نیا، مریلا زارعی و بابک حمیدی نقش آفرینی می‌کردند.

سید احمد میرعلایی در جریان این بازدید گفت: با توجه به حساسیت ها و تلاش فراوان گروه و دغدغه هایی که در جریان تولید این فیلم وجود دارد می‌توان پیش‌بینی کرد که در نهایت این تلاش‌ها به خلق اثری ارزشمند منجر خواهد شد. زندگی شهید چمران و ایثارگری ها و مجاهدت های این شهید بزرگوار از جذابیت های زیادی برخوردار است و به یقین این فیلم با اقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو خواهد شد.

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم چمران ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل فارابی و همراهان که افطار را میهمان این پروژه بودند، تصریح کرد: در این پروژه خوشبختانه روند تولید مناسبی داریم و کار به خوبی پیش می رود. مردم بومی شهرستان نیز همکاری مطلوبی با ما داشته اند و این همدلی و همراهی باعث دلگرمی بیشتر ما در تولید فیلم شهید چمران شده است.

فیلم چمران از جمله محصولات بنیاد سینمایی فارابی است که به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه کنندگی مهدی کریمی ساخته می شود.

این فیلم دو شبانه روز از زندگی شهید چمران را در جریان یکی از عملیات های این شهید بزرگوار تصویر می‌کند.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۷۵۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.