بازنشستگان ۱٫۵میلیون تومان وام می گیرند

بینا- ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان از اوایل آذر ماه سال جاری به صورت اینترنتی در سراسر کشور آغاز خواهد شد.
به گزارش ممتاز، ایراندخت عطاریان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه هدف از پرداخت وام ضروری حل مشکلات مالی بازنشستگان کم درآمد و متوسط جامعه است، افزود: این برنامه بخشی از اقدامات حمایتی صندوق بازنشستگی کشوری است که خوشبختانه امسال نیز با مساعدت و حمایت دولت این امکان فراهم شده تا بازنشستگانی که تاکنون از وام ضروری استفاده نکرده‌اند بتوانند این وام را دریافت نمایند.
وی اظهار کرد: میزان این وام یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و اقساط آن ۳۶ ماهه با بهره ۴ درصد است.
عطاریان در ادامه تصریح کرد: بازنشستگانی که حقوق کمتر، سنوات بازنشستگی بیشتر و یا اینکه تاکنون وام یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده باشند دراولویت دریافت وام قرار خواهند داشت.
وی میزان اعتبارات اختصاص یافته برای پرداخت وام ضروری به بازنشستگان در سال جاری را ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پرداخت این وام توسط دولت با هدف کمک به بازنشستگان کم‌درآمد و حل مشکل معیشتی آنان صورت می‌گیرد که با این اقدام در سال‌های اخیر جمعیت زیادی از بازنشستگان توانسته‌اند از وام ۱۵ میلیون ریالی صندوق بازنشستگی کشوری برخوردار شوند.

بازنشستگان از ۳۰ آبان ماه می توانند با مراجعه به سامانه ی الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی WWW.CSPF.IR جهت ثبت نام اقدام کنند.

تا این لحظه ۲۰نظر ثبت شده
  1. رحمان محمدی اصل:

    پرداخت وام ناچیز برای بازنشسته ای که ۳۰ سال صادقانه خدمت کرده با قرعه کشی و نوبت بندی است ولی پرداخت بیش از ۹ هزار میلیارد از بیت المال مسلمین بدون هیچ گونه سود و حتی بدون کارمزد به مفسدان بانک تجارت کرمان توسط مدیران متخلف بانک مرکزی بدون نونبت و بدون ضمانت است ، آیا این دور از عدالت و انصاف نیست؟ آیا وجود چنین بی عدالتی برای دولتمردان شرم آور و برای ملت دردآور نیست؟ آیا رسانه ها جمعی زبان گویای ملت نیستند؟ آیا سکوت در مقابل اینگونه غارتگری ها خیانت به ملت و خیانت به کشور نیست ؟ اسناد این پرداختی ها نزد اینجانب موجود می باشد تلفن تماس ۰۹۱۴۹۳۰۳۹۳۷

  2. محمد:

    چرا بازنشستگان تامین اجتماعی از این وام محروم هستند.چرا دولت محترم این همه تبعیض بین بازنشستگان کشوری ولشکری با بازنشتگان تامین اجتماعی قائل شده .چرا همسانسازی مستمری بگیران در بازنشستگان لشکری وکشوری انجام شده ولی در مستمری بگیران تامین اجتماعی این اتفاق رخ نمیدهد.چرا باید همیشه اختلاس های میلیاردی در تامین اجتماعی صورت گیرد ولی هیچ نهادی جرات رسیدگی نداشته باشد.اینهمه ذخایر وسرمایه های که از دست رنج بیمه شدگان جمع شده با بخشش وپاداشهای میلیاردی چرادر جمهوری اسلامی دزدی محسوب نمیشود؟

  3. sh:

    سلام خودتون بهتر میدانید…………… چی میشه گفت ؟ممنون

  4. قاسم:

    سلام من از اردیبهشت ۹۲ بازنشسته سدم تا به حال نه وامی گرفتم و نه یک ریال به حقوقم اضافه شده برای وام چکار باید بکنم و این موضوع صد هزار تومان را از کجا پیگیری کنم شما غزیزان قدیمی تر از بنده راهنماییم کنید خدا طول عمر با عزت به شما بدهد

  5. علی:

    بازنشستگان تامین اجتماعی هم قاقند.

  6. سمیه:

    سلام.مبلغ وام خیلی کمه.اما همینم ک میخایم ثبت نام کنیم وقتی شماره دفتر کل ک همون شماره ی مستمری بگیری هست رو وارد میکنیم میگه شماره دفتر کل اشتباه.ترخدا یه راه ساده جلوی پاشون بزارین.بخدا گناه دارن.باتشکر

  7. سهراب:

    شماره دفتر کل برای بازنشستگان تامین اجتماعی رو از کجا بدونیم چیه؟؟؟ خواهشا جواب بدین

  8. حبیب:

    سلام حال شما : اگر حقیقت دارد ! به اینجانب نیز پرداخت نمائید . منتظر پاسخ مثبت شما هستم .با تشکر

  9. مینا:

    کسی میدونه این شماره دفترکل چی هست اخه من تمام شماره هاروامتحان کردم ولی جواب نمیده میگه که شماره دفترکل اشتباه است به شماره هاییکه که هم گذاشتندزنگ زدم کسی جواب نمیده
    ایااین وام شامل بازنشستگان تامین اجتماعی هم میشود؟

  10. مریم:

    کسی میدونه این شماره دفترکل چی هست اخه من تمام شماره هاروامتحان کردم ولی جواب نمیده میگه که شماره دفترکل اشتباه است به شماره هاییکه که هم گذاشتندزنگ زدم کسی جواب نمیده

  11. bahar:

    ایااین وام شامل بازنشستگان تامین اجتماعی هم میشود؟

  12. زهرا:

    سلام کسی میدونه کدام سایت بایدبت نام کنیم ممنون میشم اگرکسی پاسخگوباشه

    • admin:

      بازنشستگان از ۳۰ آبان ماه می توانند با مراجعه به سامانه ی الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی CSPF.IR جهت ثبت نام اقدام کنند.

  13. اکرم هاشمی:

    ممنون از این عمل خیرخواهانی شما

  14. محبوه:

    با سلام و خسته نباشید. می خواستم بدونم این وام شامل بازنشستگان تأمین اجتماعی هم می شود ما از چند شعبه سؤال کردیم فرمودند شامل تأمین اجتماعی نمی شه.

  15. rahimi:

    سلام چه موقع و در چه سایتی ثبت نام شروع میشه؟

    • admin:

      بازنشستگان از ۳۰ آبان ماه می توانند با مراجعه به سامانه ی الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی http://WWW.CSPF.IR جهت ثبت نام اقدام کنند.

  16. هلما:

    این وام به همهی مستمری بگیران تعلق میگیرد؟

  17. علی بیرامی:

    خواهشمندیم وام مورد نظر را افزایش دهید.این وام خیلی کم است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.