بازهم تصادف میکسر در اتوبان‌های پایتخت

بازهم تصادف میکسر در اتوبان‌های پایتخت

تصادف میکسر در اتوبان امام علی(ع)، مرگ دلخراش راننده کامیونت و تصادف دو خودرو و توقف در پیاده رو مهمترین اخبار آتش نشانی تهران است.

، به نقل ازمهر، نقص فنی جک کمپرسی کامیونت باعث برگشت زودهنگام بر روی بدنه خودرو شد و در نتیجه راننده کامیونت را به کام مرگ کشاند.


باتماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۶ در ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه ظهر روز گذشته راهی محل حادثه در یکی از مراکز تخلیه نخاله واقع در غرب به شرق جاده دماوند شدند.

فرهاد توسکی، افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران، در خصوص این حادثه اظهار داشت: راننده این کامیونت در هنگام تخلیه نخاله در بین شاسی و کمپرسی مشغول کار بود که ناگهان بعلت نقص فنی، جک خودرو برگشت و باعث شد تا مهرداد – الف زیر کمپرس خودرو گرفتار شود.

وی افزود: آتش نشانان به محض ورود به صحنه حادثه با استفاده از ابزار ویژه نجات این فرد را بیرون کشیدند اما متاسفانه با اعلام عوامل اورژانس حاضر در محل وی دردم جان خود را از دست داده بود

تصادف و واژگونی میکسر در اتوبان امام علی(ع)

برخورد خودروی سنگین میکسر بتون با خودروی سواری در بزرگراه امام علی سه مصدوم برجای گذاشت. در پی برخورد یکدستگاه میکسر سیمان با خودرو سواری در جنوب به شمال بزرگراه امام علی بعداز پل شهید همت و تماس شاهدان حادثه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه ۲۳ را ساعت ۱۳:۰۵روزگذشته به صدا درآورد وآتش نشانان بلافاصله بسوی آدرس اعلام شده حرکت کردند.

علی امینی معاون منطقه سه عملیات دراین باره گفت: در محل حادثه یک دستگاه میکسر حمل بتون به علت نامشخص با یک دستگاه خودرو سواری برخورد کرده بود و براثراین برخورد خودروسواری از مسیر منحرف و در جوی حاشیه بزرگراه متوقف و میکسر نیز در مسافتی جلوتر واژگون شده بود .

وی در ادامه افزود : آتش نشانان به محض رسیدن محل را ایمن کرده و با قطع برق باطری و جلوگیری از نشت بنزین هر دو خودرو از بروز آتش سوزی و انفجار پیشگیری کردند.

امینی با اشاره به مصدومیت سرنشینان خودروسواری و راننده میکسر خاطر نشان کرد: آتش نشانان با بازدید افرادی که در خودرو ها بودند متوجه شدند راننده میکسر از ناحیه دست و دو سرنشین سواری نیز که هردو خانم بودند یکی از ناحیه قفسه سینه و دیگری از ناحیه مچ پا مصدوم شده بودند که برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند .

وی افزود: آتش نشانان برای متعادل کردن میکسر، با استفاده از جرثقیل ۵۵ تنی ایستگاه ۷۱ میکسر را به حال تعادل درآورند.

توقف خودرو در پیاده رو پس از تصادف

براثر برخورد شدید دو خودرو سواری با یکدیگر در خیابان مفتح جنوبی، یکی از خودروها از مسیر منحرف و پس از برخورد با موانع داخل پیاده رو، متوقف شد. رخداد این حادثه رانندگی  ساعت ۱۴به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شدو ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه های ۱۸و۷۳ را همزمان به محل حادثه در خیابان مفتح جنوبی نبش خیابان ورزنده اعزام کرد.
علیرضا جبارزاده فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: به محض رسیدن آتش نشانان بلافاصله محل ایمن سازی و برق خودروها را قطع کردند و با حضور عوامل اورژانس درمحل، راننده یکی از خودروها که آسیب دیده بود تحویل عوامل اورژانس شد و پس از حضور عوامل انتظامی و پلیس راهور محل حادثه و خودرو ها تحویل این عوامل شد.

گفتنی است علت این تصادف توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است. همچنین این برخورد خوشبختانه تلفات جانی نداشته و فقط راننده خودرو منحرف شده دچار آسیب شد.

یکشنبه ۱۴ خرداد   ۱۰:۴۱


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.