بازپخش سریال های “آرایشگاه زیبا” و “مجید دلبندم” از شبکه دو

“آرایشگاه زیبا” و “مجید دلبندم”یک بار دیگر از شبکه دو سیما به نمایش در می آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ سریال “آرایشگاه زیبا” که محصول سال ۱۳۷۱ شبکه دو سیماست را “احمد بهبهانی” نوشته و “صدیقه موسوی زاده “تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.
بنابراین گزارش؛ داستان این سریال ۱۳ قسمتی که پخش آن از شنبه ۲۲ مهر و در ساعت ۱۹ هر روز به جر جمعه ها از شبکه دو سیما آغاز می شود در خصوص احمد خمارلو صاحب آرایشگاه زیباست او تاکنون ازدواج نکرده است. خانم و آقای خمارلو (پدر و مادر) اسد هربار تصمیم می گیرند به خواستگاری بروند، به یک نحوی این مراسم به هم می خورد و اسد هم در آرایشگاه خود با اتفاقات روزمره و کسبه محل روزگار را می گذراند تا این که ….
همچنین؛ در این سریال رضا بابک، فاطمه معتمدآریا، پری امیرحمزه، راضیه برومند، مرتضی احمدی، حسن پورشیرازی و … ایفای نقش کرده اند و کارگردانی آن بر عهده مرضیه برومند قرار دارد.  ناصر شوندی هم کارگردان تلویزیونی آرایشگاه زیباست.
لازم به ذکر است؛ مجموعه «مجید دلبندم» محصول ۱۳۷۸ به تهیهکنندگی بیژن بیرنگ و مسعود رسام و کارگردانی رضا عطاران وبا بازی یوسف تیموری، رضا عطاران، مجید صالحی، زیبا بروفه، حمید لولایی،جواد رضویان ؛ ماجرای عروسکی بانمک با دستهای بلند است.
همچنین؛ این عروسک هربار با دو سؤال « چرا دست من درازه؟»، «چرا این غذا شور می‌شه؟» فضایی را بازسازی می کند که عنصر خلاقیت و تازگی داستان را بیش از پیش به نمایش می گذارد.
گفتنی است؛  این داستان با موضوعی پینوکیوایسم اما کاملاً ایرانی شده تهیه شده ولی از جنبه های متفاوت دیگری مورد بررسی قرار گرفته است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.