بازگشایی جاده‌های هراز و فیروزکوه

بازگشایی جاده‌های هراز و فیروزکوه

پورتال خبری ممتاز نیوز: فرشاد اسکندری افزود: محورهای هراز و فیروزکوه بدلیل کولاک شدید برف و احتمال ریزش بهمن شب گذشته بسته شد اما با تلاش گروه های راهداری و مساعد شدن شرایط این دو محور حوالی ساعت سه بامداد امروز بازگشایی شدند.

وی همچنین از بازگشایی محور کرج- چالوس خبر داد و درباره آخرین وضعیت جاده های این استان گفت: در هیچ محوری بارندگی وجود ندارد اما شب گذشته بدلیل سردی هوا لغزندگی در جاده ها به ویژه محورهای شمالی و غربی استان ایجاد شده است.
وی افزود: عوامل راهداری در صورت نیاز عملیات نمک پاشی و یخ زدایی را در جاده ها انجام می دهند اما مسافران نیز برای تردد از این جاده ها با احتیاط و در برخی نقاط کوهستانی از زنجیر چرخ استفاده کنند.
اسکندری خاطرنشان کرد: محور شمشک- دیزین حدود یک ماه گذشته مسدود شده و هنوز هم بازگشایی نشده اما سایر محورهای استان تهران باز است.
وی درباره تردد خودروها در روزهای پایانی این هفته نیز گفت: طبق اعلام هواشناسی در روزهای آخر هفته هیچ گونه بارندگی در سطح استان نداریم و شهروندان می توانند بدون هیچ مشکلی از مسیرهای استان برای سفر استفاده کنند.
سرپرست مدیریت راههای استان تهران نیز گفت: گروههای راهداری در تمامی محورهای پرتردد برای خدمت رسانی به مردم حضور دارند و در صورت نیاز مردم نیز می توانند مراتب را به سامانه تلفن گویای ۱۴۱ اطلاع دهند. با اخبار سایت خبری ممتاز نیوز همراه باشید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.