بازگشت “ماشین‌آلات عمرانی جنگی” به چرخه اقتصاد کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سرپرست فنی شرکت راهسازی و عمران ایران خبر داد:

ماشین‌آلات عمرانی استفاده شده درطول جنگ به چرخه عمرانی کشور بازمی گردد.

طاهرآبادی سرپرست فنی راه معاونت فنی شرکت راهسازی عمران ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ممتاز نیوز، با بیان اینکه شرکت راهسازی و عمران ایران از سال ۱۳۷۱ تاسیس شد، گفت: استفاده دوباره از ماشین‌آلات عمرانی که در طول جنگ استفاده می‌شد از جمله وظایف اصلی این شرکت به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: ماشین‌آلات عمرانی که در طول جنگ مورد استفاده بود و امروزه عدم استفاده از آنها سبب نابودی آنها می‌شد در این شرکت در راه سازندگی موثر واقع می‌شود.

طاهرآبادی در ادامه تصریح کرد: از این ماشین‌آلات عمرانی در راهسازی، جاده سازی و زه‌کشی استفاده می‌شود.

سرپرست فنی شرکت راهسازی عمران ایران در ادامه اظهار داشت: این شرکت در بخشهای راهسازی بزرگراه و آزادراه و همچنین راههای روستایی و در بخش سدسازی و زه‌کشی که در قبل کمتر انجام می‌شد این شرکت فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو هزار کیلومتر راه و آزاد راه و همچنین سد خاکی توسط این شرکت در کشور صورت گرفته است، گفت: ۳۰ هزار هکتار توسط شرکت راهسازی عمران ایران در مناطق کشاورزی از جمله خوزستان و فارس آبیاری و زه‌کشی صورت گرفته است.

طاهرآبادی در خصوص برنامه‌ی آتی این شرکت گفت: سرمایه گذاری و کمک به چرخه اقتصادی کشور و سیاستگذاری بر پروژه‌های عمرانی و راهسازی و همچنین طراحی در بخش راههای کشور از جمله برنامه‌های آینده این شرکت به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت با فعالیت سه دهه خود یکی از بزرگترین شرکتهای راهسازی در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود.

وی در ادامه یادآور شد تمامی مصالح مورد استفاده این شرکت داخلی بوده و تحریمها اثر چندانی بر فعالیتهای این شرکت نگذاشته است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.