حفظ بازار “کیف و کفش” نیازمند یک استراتژی است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

صنعت چرم کشور نیازمند یک استراتژی فعال برای حفظ بازارهای داخلی و خارجی می باشد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصاد در ممتاز نیوز، مجیدی دبیر انجمن چرم  ایران با بیان مطلب بالا در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات کفش و کیف و چرم گفت: مجموعه کلان صنعت چرم، کیف و کفش ایران نیاز به یک استراتژی فعال جهت حفظ بازارهای داخلی و خارجی دارد.

وی افزود: این استراتژی ضمن لحاظ نمودن برنامه های کشور توجه خاصی به قانون ۲۳ ماده ای حمایت از کار و سرمایه ایرانی داشته باشد.

وی ادامه داد: صنعت چرم و کیف و کفش کشور از جمله صنایعی است که تقریبا ۱۰۰ درصد خصوصی و در صورت پشتیبانی دولت با حداقل سرمایه گذاری امکان سودآوری بسیار بالا را دارد.

وی با اشاره به ضرورت نوسازی ماشین آلات صنعت چرم، کیف و کفش اظهار داشت: در حال حاضر ماشین آلات این صنعت به خاطر ۳۰ سال استفاده تقریبا مستهلک شده اند.

مجیدی ادامه داد استفاده بهینه از ماشین آلات و به روز سازی آن از جمله موضوعات راه سازی برای توسعه صنعت کیف و کفش و چرم کشور می باشد.

وی با اشاره به تقسیم کار تخصصی در صنعت کیف و کفش کشور گفت: اجرایی کردن برنامه ارتقای تولیدی و نیز جلوگیری از خام فروشی در یک بازده زمانی معین از جمله سالهایی است که باید نسبت به ان اهتمام ویژه داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.