بازیکنان رئال مادرید، گلزن ترین های یورو۲۰۱۲

کریم بنزما از جمله معدود مهاجمان حاضر دراین رقابتها بود که با وجودی که دراکثر دقایق بازیهای تیمش در زمین حضور داشت، نتوانست گلزنی کند و ناکام درگلزنی، اوکراین و لهستان را ترک کرد.

ژابی آلونسو شنبه شب ستاره تیم ملی اسپانیا دربازی با فرانسه بود . او در ابتدا با بهره گیری از پاس طلایی جوردی آلبا، اولین گل ماتادورها در این بازی را به ثمر رساند و بعد هم با مبدل کردن یک ضربه پنالتی به گل، صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی یورو۲۰۱۲ را قطعی کرد.

دو گل آلونسو نه تنها اسپانیا را به مرحله نیمه نهایی یورو رساند، بلکه باعث شد تا اسم رئال مادرید درروزهای داغ رقابتهای ملی دوباره برسرزبان ها بیفتد. دو گل الونسو در این بازی، ششمین و هفتمین گلی بود که یکی از بازیکنان رئال در جریان رقابتهای یورو۲۰۱۲ به ثمر رسانده و بدین ترتیب باشگاه مادریدی، پرگل ترین تیم باشگاهی ای است که بازیکنانش را در رقابتهای یورو می بینند.

تا قبل از برگزاری دیدار دو تیم اسپانیا و فرانسه این عنوان، در اختیار باشگاه وولفسبورگ بود که به لطف درخشش بازیکنان این تیم درمرحله گروهی رقابتهای یورو۲۰۱۲، پرگل ترین تیم باشگاهی یورو بود. البته این بازیکنان همگی با تیم های ملی کشورشان، از گردونه رقابتهای یورو خارج شده اند: یراچک، بازیکن جمهوری چک با دو گل، و ماندزوکیچ از کرواسی با سه گل، نام وولفسبورگ را به عنوان پرگل ترین تیم باشگاهی یورو مطرح کرده بودند. اما با گلزنی سامی خدیرا، کریستیانو رونالدو و ژابی الونسو در مرحله یک چهارم نهایی یورو، ورق به نفع رئال مادرید برگشت.

کریس رونالدو با وجود ناکامی در گلزنی در دو دیدار ابتدایی پرتغال در رقابتهای یورو، تا به اینجا ۳ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده؛ علاوه بر کریس، په په دیگر ستاره پرتغالی رئال مادرید هم در این تورنمنت گلزنی کرده.

از سایر بازیکنان رئالی حاضر در یورو که دراین رقابتها به گل رسیده اند، می توان از سامی خدیرا که دربازی با یونان برای المان گلزنی کرد و همچنین ژابی آلونسو که شنبه شب دوبار دروازه فرانسه را باز نمود، یاد کرد.

فراموش نکنید که کریم بنزما از جمله معدود مهاجمان حاضر دراین رقابتها بود که با وجودی که دراکثر دقایق بازیهای تیمش در زمین حضور داشت، نتوانست گلزنی کند و ناکام درگلزنی، اوکراین و لهستان را ترک کرد.

بعد از رئال مادرید، تیمهای بایرن مونیخ و منچسترسیتی ، ۴ گلزن در رقابتهای یورو داشتند. سه گل ماریو گومز درمرحله گروهی یورو۲۰۱۲ و یک گل از فیلیپ لام درمرحله یک چهارم پایانی و در بازی آلمان مقابل یونان؛ باوارایی ها را ۴ گله کرده و بازیکنان منچسترسیتی که در یورو به گل رسیدند هم داوید سیلوا، با گلی که وارد دروازه ایرلند نمود؛ یکی از گلزنان سیتی لقب گرفت. علاوه بر او ماریو بالوتلی با گلزنی مقابل ایرلند هم دیگر بازیکن گلزن سیتی دراین رقابتها بود.

بارسلونایی ها تا به اینجای رقابتها ۲ گل زده اند که هردوی این گلها توسط سسک فابرگاس و درمرحله گروهی یورو۲۰۱۲ مقابل ایتالیا و جمهوری ایرلند از راه رسیده.

قابل توجه است که این آمار مربوط به قبل از دیدار انگلیس- ایتالیاست.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۵۵ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , کریم بنزما


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.