بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال با حسن روحانی دیدار کردند

۲۹خردادماه،

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال پس از بازگشت از کره‌جنوبی، شامگاه چهارشنبه با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب ملت دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این دیدار که در محل استقرار موقت رئیس‌جمهور منتخب در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شد، وزیر ورزش و جوانان، رییس و دبیر فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به همراه سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی حضور داشتند.

رییس‌جمهور منتخب مردم در این دیدار هدایایی را به بازیکنان،‌ کادر فنی و اعضای تیم ملی فوتبال تقدیم کرد. بازیکنان تیم ملی نیز بعد از دریافت هدایای خود به طور جداگانه با حسن روحانی گفت‌وگو کردند.

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین در این دیدار انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور آتی را تبریک گفتند.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که دولت دکتر روحانی حمایت کاملی از تیم ملی فوتبال کشورمان انجام دهد و رییس‌جمهور منتخب نیز قول داد در این زمینه به طور همه‌جانبه حمایت کند.

بر اساس این گزارش، ساعتی قبل از بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی نیز حسن روحانی با جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تماس تلفنی گرفت و برای او و تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی پیروزی و موفقیت کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.