بازیگری که زیاد حیرت‌زده می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، برنامه «گفتگوی تنهایی» که هر شب میزبان یکی از چهره‌های هنری کشورمان است، سه‌شنبه شب میزبان سیامک انصاری بازیگر تئا‌تر، سینما و تلویزیون بود.

او در این برنامه در پاسخ به این سئوال که آیا در زندگی او اتفاقی افتاده که روحش را زخمی کند، گفت: «از این دست اتفاقات زیاد در زندگیم رخ داده، اما رفته‌رفته به آن‌ها عادت کرده‌ام»

بازیگر مجموعه «قهوه تلخ» ادامه داد: «من آدمی نیستم که از زندگی شاکی باشم و همیشه سعی می‌کنم در تمام لحظات شاکر خداوند باشم.»

انصاری در ادامه گفت: «اصولا آدمی هستم که زیاد حیرت می‌کنم. گاهی از دیدن یک فیلم خوب، گاهی با خواندن یک مقاله و…»

او در پاسخ به این سئوال که آیا در زندگی زورت به خودت می‌رسد یا خیر، گفت: «همیشه زورم به خودم می‌رسد. در بیشتر اوقات بر سر مسائل اخلاقی این اتفاق می‌افتد و همیشه پایبند به باور‌هایم هستم.»

او ادامه داد: «اصولا نمی‌توانم به چیزهای بد در زندگیم عادت کنم. مثلا من چهار سال پیش سیگار می‌کشیدم و با خودم قرار گذاشتم که سیگار را ترک کنم و دیگر سراغش نرفتم.»

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پاورچین» ادامه داد: «همیشه از نزدکترین افراد خانواده‌ام مثل پدر، مادر، همسرم و دوستانم انرژی می‌گیرم و انگیزه بیشتری برای کار کردن از آن‌ها می‌گیرم»

انصاری در پاسخ به این سئوال که تا چه حد کانون توجه بودن برای او جذاب است، گفت: «با اینکه کانون توجه بودن برای یک بازیگر جذاب است، اما زمانی هم این اتفاق آزاردهنده می‌شود. من ترجیح می‌دهم از کنار این اتفاقات رد شوم و اجازه ندهم در زندگیم تاثیری داشته باشد.»

بازیگر فیلم «بی‌پولی» در ادامه به ذکر خاطره‌ای پرداخت و گفت: «یک بار با یکی از دوستانم از سر تمرین تئا‌تر بر می‌گشتم و چند دقیقه‌ای را پشت چراغ قرمز منتظر ماندیم. پسر بچه‌ای که فال می‌فروخت از ما خواست چیزی از او بخریم و ما این کار را نکردیم. این روند دو شب ادامه داشت، تا اینکه شب سوم وقتی ماشین ما را دید با لگد به جان ماشین افتاد و با این کار شاید از رفتار ما ابراز ناراحتی ‌کرد. یک شب خواستم با این پسر بچه در مورد رفتارش صحبت کنم که نشد و این خاطره همیشه در ذهن من خواهد ماند.»

برنامه «گفتگوی تنهایی» به کارگردانی یوسف بچاری و تهیه کنندگی مهدی می‌نایی هر شب ساعت ۲۲: ۰۵ از شبکه چهار پخش می‌شود.
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.