بازیگر هالیوودی نقش پرنسس دیانا(+عکس)

در حالی که کمی پیش‌تر خبرهایی مبنی بر بازی «نوامی واتز» در نقش «پرنسس دیانا» منتشر شد، امروز صبح نیز اولین تصویر از گریم این بازیگر هالیوودی در این نقش روی خروجی سایت‌های خبری قرار گرفت.
ممتازنیوز : فیلم سینمایی «سرگردان کوچ» که قرار است به زودی جلوی دوربین برود، داستان زندگی و مرگ «شاهزاده دیانا» است که «نوامی واتز» بازیگر هالیوودی قرار است نقش او را بازی کند.

عکس

در حالی که خبرهای بازی واتز در نقش پرنسس دیانا چندی پیش منتشر شده بود، امروز صبح اولین تصویر از گریم این بازیگر نیز روی خروجی سایت‌های خبری جهان قرار گرفت.

«واتز» که تاکنون در فیلم‌هایی چون «کینگ‌کونگ» و «۲۱ گرم» بازی کرده است، درباره بازی در این فیلم گفت: بی‌صبرانه منتظر بازی در این نقش هستم و در عین حال که به بازی در این نقش افتخار می‌کنم، از آن نیز وحشت دارم. او شخصیت خاصی است که بازی در نقش او به هیچ وجه کار آسانی نیست، تنها کاری که از دستم بر می‌آید این است که بهترین بازی که در توانم است را ارائه دهم.

فیلم «سرگردان کوچ» قرار است به زودی در انگلستان به کارگردانی «اولیویر هیرشبیگل» جلوی دوربین برود.

این فیلم در تاریخی نامشخص طی سال ۲۰۲۴ میلادی به نمایش درخواهد آمد.

بر اساس این گزارش، پرنسس دایانا همسر اول شاهزاده چارلز بود که در سن ۳۶ سالگی در یک حادثه رانندگی در پاریس درگذشت. ورود به خانواده سلطنتی بریتانیای کبیر، زیبایی، مُدگرایی و کمک‌های انساندوستانه، دایانا را به یکی از سرشناسترین زنان جهان تبدیل کرد. مرگ دایانا یکی از خبرساز‌ترین وقایع سال بود و تا مدت‌ها فشار افکار عمومی بر روی خانواده سلطنتی پادشاهی متحده به ویژه ملکه الیزابت و پرنس چارلز سایه افکنده بود.

طبقه بندی: اخبار سینما هالیوود   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بازیگر هالیوودی نقش پرنسس دیانا, پرنسس دیانا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.