شباهت عجیب یک بازیگر به پرنسس دایانا

دسته بندی : مجله هنری

www.ebhamlinks.com | شباهت عجیب یک بازیگر به پرنسس دایانا

سینما – نائومی واتس که در فیلم «دایانا» نقش پرنسس دایانا را بازی می‌کند، شباهت بسیاری به این شخصیت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، ابتدا قرار بود جسیکا چاستین، بازیگر نقش مادر در فیلم سینمایی «درخت زندگی» نقش پرنسس دایانا را در این فیلم بازی کند، اما نائومی واتس بازیگر فیلم‌های «جاده مالهالند» و «۲۱ گرم» جایگزین او شد.

این عکس که در پشت صحنه با گریم دایانا از او گرفته شده نشان می‌دهد، این تغییر بازیگر کار درستی بوده، چون واتس شباهت بسیاری به دایانا دارد.

«دایانا» با عنوان قبلی «Caught In Flight» را الیور هیرشبیگل می‌سازد که فیلم موفق «سقوط» را درمورد هیتلر ساخته است. فیلمنامه را استیون جفریز نوشته که پیشتر فیلمنامه «لیبرتین» را نوشته است.

«دایانا» داستان دوستی دایانا را با دکتر هسنات کان (با بازی ناوین اندروز، بازیگر سریال «لاست») در فاصله سال‌های ۱۹۹۵ تا چند ماه پیش از مرگ مشکوک دایانا در سال ۱۹۹۷ روایت می‌کند.

www.ebhamlinks.com | شباهت عجیب یک بازیگر به پرنسس دایانا

نائومی واتس با گریم پرنسس دایانا در پشت صحنه

گفته می‌شود کان عشق واقعی دایانا بود و پایان دوستی آن‌ها ضربه مهلکی به پرنسس زده است. در فیلم چهره‌ای متفاوت از پرنسس دایانا می‌بینیم. او فردی است آسیب‌دیده است که نمی‌تواند با شرایط زندگی خود کنار بیاید.

پرنسس دایانا (اول ژوئیه ۱۹۶۱ – ۳۱ اوت ۱۹۹۷) همسر اول شاهزاده چارلز، شاهزاده ولز بود که در ۳۶ سالگی در یک حادثه رانندگی در پاریس درگذشت. این دو از سال ۱۹۹۲ جدا از هم زندگی می‌کردند و سال ۱۹۹۶ رسما طلاق گرفتند.

www.ebhamlinks.com | شباهت عجیب یک بازیگر به پرنسس دایانا

پرنسس دایانا

«دایانا» قرار است اوایل سال ۲۰۲۲ روی پرده برود.

مطالب مشابه:

نویسنده: ابهام     تیر ۲۰م,

بدون نظر


سرگرمی,خبری,دانلود,دانلود آهنگ,دانلود موزیک,دانلود فیلم,فیلم ایرانی,دانلود سریال,عکسهای جدید,عکسهای بازیگران,سایت خبری,دانلود کلیپ,یارانه ها,واریز یارانه ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.