بازی با رنگ ها در دریایی تمام سفید

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مبلمان خود را رنگ کنید. رنگ کردن مبلمان و وسایل خانه هم راحت است و هم خرج بسیاری ندارد و در عین حال فوراً نمای خانه را نو می کند. این اتاق تمام سفید با دراور آبی زنگاری روح گرفته است.

با گزینه های فراوانی که این روزها برای جنس و رنگ اشیا و لوازم خانه وجود دارد، فضاهای تمام سفید را می توان با آنها شادتر کرد. رنگ سفید همیشه مظهر پاکی است و دوستداران این رنگ ترجیح می دهند که تمام وسایل خانه سفید باشد. ولی پاشیدن رنگ های شاد و جسورانه به این دکورها هم فکر بدی نیست. البته این کار تکنیک خاص خودش را دارد.با رنگ دلخواهتان نقطه تأکید ایجاد کنید. شما با انتخاب دکور تمام سفید کار جسورانه ای انجام داده اید، ولی نباید همین جا متوقف شوید. سعی کنید از رنگ دلخواهتان در بعضی نقاط اتاق استفاده کنید و آن را گسترش دهید. هرچه این نقاط بیشتر باشند، چشم بیشتر دور اتاق می گردد.


روی اثر هنری دیواری تمرکز کنید. دیوارهای تمام سفید و روتختی و پرده را کاملاً سفید انتخاب کرده اید و مبلمان هم سفید است، پس چرا یک تابلوی رنگی زیبا به دیوار آویزان نمی کنید تا به اتاقتان جلوه تجملی بدهید؟ نگارخانه ها و عتیقه فروشی ها پر از این نوع تابلوها می باشند.


مبلمان خود را رنگ کنید. رنگ کردن مبلمان و وسایل خانه هم راحت است و هم خرج بسیاری ندارد و در عین حال فوراً نمای خانه را نو می کند. این اتاق تمام سفید با دراور آبی زنگاری روح گرفته است.


عناصر طبیعی بیاورید. شاید همه ما دوست نداشته باشیم وسایل خانه را رنگ کنیم یا توانایی خرید یک تابلوی عتیقه را نداشته باشیم، ولی تقریباً همه یک کمد چوبی کوچک و جمع و جور را می توانند بخرند. آوردن جنس چوب به فضای اتاق گرمی و صمیمیت بیشتری به آن می دهد.


با پارچه ها بازی کنید. همه آشپزخانه سفید را دوست دارند، ولی گاهی هم می تواند کسل کننده باشد. با انتخاب پارچه های رنگی برای پرده، روکش صندلی و چیزهای دیگر، آشپزخانه را شادتر کنید.


سقف را رنگ کنید. نمی دانید آن رنگ جسورانه را کجا بکار ببرید؟ بالا را نگاه کنید. رنگ کردن سقف به فضا رنگ و بوی دیگری می دهد. رنگ زرد قناری انتخاب بسیار خوبی است. ولی سعی کنید رنگ کدری انتخاب نکنید.


بعضی از اجزای مبلمان را رنگی انتخاب کنید. اگر صندلی های این اتاق سفید بودند، چندان جذاب نمی شدند. اگر دنبال رنگ جسورانه ای میباشید قرمز روشن را انتخاب کنید.


به جزئیات کوچک توجه کنید. این اتاق در نگاه اول کاملاً سفید به نظر می رسد، ولی وقتی بیشتر دقت می کنید، می بینید که چیزهای رنگی بسیاری در آن هست. نوار سبز روتختی با کوسن مخملی سبز روی مبل و عناصر طبیعی خارج اتاق هماهنگی دارند.

منبع:برترین


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.