بازی رایانه‌ای ˝اف سی اسمات˝ مجوز ساخت دریافت کرد

شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای یک بازی تازه با موضوع ورزشی پروانه ساخت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار هنر آنلاین، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای « اف سی اسمات » به نویسندگی امیر واحدی مجوز تولید صادر کرد.

فضای بازی آنلاین بوده و تا کنون نمونه خارجی و داخلی از این بازی ساخته نشده است ، طراح این بازی سعی کرده با ایجاد فضای آنلاین کاربران را برای هدایت تیم آموزش دهد .

بازی رایانه ای اف سی اسمارت مدیریت کاربران را عهده دار بوده و هدف آن برد ،باخت و مساوی است .

کاربران در این بازی می توانند به تنهایی یک تیم یازده نفره را تشکیل دهند یا یازده نفر یک تیم یازده نفره را تشکیل دهند یعنی پایگاه اینترنتی با استفاده از هوش مصنوعی قابلیت مدیریت ده بازیکن دیگر را دارد.

بازی رایانه ای اف سی اسمارت هفته ای یک لیگ رابرگزار می کند ، پایگاه اینترنتی بازی از ساعت ۲۱ با برگزاری یک لیگ در هفته با هشت تیم در اختیار کاربران قرار می گیرد.

بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفاً یک مجوز اولیه برای تولید بازی است و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار یافتن الزامی است.

متقاضیان دریافت پروانه تولید «بازی های رایانه ای» می توانند به وب پایگاه اینترنتی معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام//


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.