بازی رایانه ای «دینگو» مجوز ساخت گرفت

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سینما پرس-گروه هفت هنر/ شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای بازی دینگو با موضوع اکشن سوم شخص ماجرایی پروانه ساخت صادر کرد.

به گزارش تفسیری سینما پرس iبه نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای «دینگو» iبه نویسندگی میلاد سرلکی، مجوز تولید صادر کرد. این بازی iبه سبک اکشن سوم شخص بوده و برای کاربرتک نفره طراحی شده است.

فضای بازی رایانه ای دینگو فانتزی بوده و این امکان را iبه کاربر می دهد تا با قرار گرفتن در یک محیط طبیعی مانند جنگل iبه ماجرا جویی بپردازد.

داستان بازی iبه یک پسر ۱۸ساله مربوط می گردد که برای ماجرا جویی وارد جنگل می گردد و با حمله iبه روح شیاطین در این جنگل آنها را از بین می برد، دراین محیط دشمنان iبه شکل درخت، گل و سنگ …هستند که پس از پیروزی بر آنها جنگل iبه حالت عادی خود بر می گردد.

بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفا یک مجوز اولیه برای تولید بازی است و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار یافتن الزامی است.

متقاضیان دریافت پروانه تولید «بازی های رایانه ای» می توانند iبه وب پایگاه اینترنتی معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای iبه نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت iبه دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۴۹۸


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.