باغ روزنامه نگاران ایران ایجاد شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمدزاده شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات که در محل ‘باغ زیبا’ی وزارت ارشاد برگزار شد، افزود: همه اقشار حوزه های فرهنگ و هنر مانند هنرمندان تئاتر و نویسندگان که از مکانی اختصاصی برای خود برخوردارند، از وزیر ارشاد تقاضا دارند نام ‘باغ زیبا’ که یکی از املاک وزارت ارشاد محسوب می شود به نام ‘باغ روزنامه نگاران’ تغییر یابد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جشنواره فصلی مطبوعات از ابتدای سال گذشته راه اندازی شده است، گفت: خوشبختانه این جشنواره که به طور فصلی برگزار می شود امروزه در فضای مطبوعاتی کشور نهادینه شده است که امیدواریم به مسیر خود ادامه دهد.

محمدزاده همچنین در باره تقدیر از سه پیشکسوت مطبوعات کشور به نامهای جلال رفیع، امیر حسین فردی و حسین قندی افزود: ضرورت این کار به اندازه ای احساس می شود که باید سالهای قبل شروع می شد.

این مقام مسوول در وزارت ارشاد گفت: در جایی که فضای رسانه ای نظام سلطه، نمونه های بدلی به جای فرهنگ و هنر معرفی می کنند، تقدیر و تجلیل از سرمایه های داخلی در حوزه فرهنگ و هنر بسیار ضروری است.

محمدزاده، سی سال فعالیت در روزنامه اطلاعات و حضور در عرصه اطلاع رسانی را دلیل معرفی چهره های برتری همچون جلال رفیع یکی از پیشکسوتان حوزه مطبوعات کشور دانست.

معاون مطبوعات وزیر ارشاد همچنین سی سال فعالیت مستمر امیر حسین فردی در نشریه کیهان بچه ها و بیش از چهل سال خدمت حسین قندی در مطبوعات کشور را از ویژگیهای این دو پیشکسوت مطبوعات ایران بیان کرد.

** شبد **۹۱۴۰ **۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۶۷۵۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.