بالاخره آلبوم رضا یزدانی انتشار یافت/ دانلود تیزر و کاور

۰۱م اسفند ،

کاور آلبوم خاطرات مبهم

کاور آلبوم خاطرات مبهم

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تازه‌ترین اثر رضا یزدانی خواننده، نوازنده، آهنگساز و بازیگر سینما با عنوان «خاطرات مبهم» راهی بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، موسیقی آلبوم «خاطرات مبهم» که ده قطعه دارد را کارن همایونفر ساخته و تنظیم کرده و یزدانی در این آلبوم علاوه بر خوانندگی به نوازندگی هم پرداخته است. همچنین ترانه‌های این اثر توسط احسان گودرزی، اندیشه فولادوند، علیرضا باران و علی کمارجی سروده شده است.

گفتنیست، آخرین آلبوم مستقل رضا یزدانی با نام «ساعت فراموشی» آبان ماه سال قبل بود که راهی بازار شد و «خاطرات مبهم» بعد از آلبوم‌های «شهر دل»، «پرنده بی‌پرنده»، «هیس»، «ساعت ۲۵ شب» و «ساعت فراموشی»، ششمین اثر این خواننده مطرح موسیقی ایران است.

یزدانی در یادداشتی از عواملی که در تهیه و تولید این اثر وی را همراهی کردند تشکر کرده است که در ادامه می توانید متن این یادداشت را دنبال کنید.

رضا یزدانی:

«بعد از دو سال کار مداوم آلبوم ( خاطرات مبهم ) امروز اول اسفند ماه منتشر شد .

بی‌ شک اگر تلاش‌های شبانه روزی کارن همایونفر به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده،علی‌ اوجی،میلاد عدل، ترانه سرایان،گروه نوازندگان،ارکستر بزرگ،عوامل ضبط، طرح و پشت صحنه‌ کلیپها، اسپانسرها و عوامل پخش نبود،اثر پیش رو در اختیار شما یاران همیشگی‌ من قرار نمیگرفت.

خاطرات مبهم با زحمات فراوان و صرف هزینه‌های بسیار، مهیا شده و به عنوان یک اثر ماندگار از نظر گروه تولید کننده،در اختیار شما قرار گرفته، خواهش ما از شما عزیزان این است که نسخهٔ اورجینال آن را تهیه کرده و در ادامهٔ این راه سخت،ما را یاری رسانید..

لازم به ذکر است که یک (دی وی دی) که شامل ۴ ویدئو کلیپ و یک پشت صحنه است به صورت رایگان در این پکیج قرار دارد. امید که این اثر در پیشرفت فرهنگ موسیقی این سرزمین موثر باشد.

دست تک تک شما را به واسطهٔ همهٔ یاری و مهربانیتان میفشارم و بهترینهارا برایتان آرزومندم.

رضا یزدانی
زمستان »

در ادامه می توانید تیزر تصویری آلبوم «خاطرات مبهم» را از طریق پایگاه اینترنتی موسیقی ایرانیان به صورت آنلاین ملاحظه و در صورت تمایل دریاقت نمایید.

  •     دریافت تیزر تصویری «خاطرات مبهم»

مشاهده آنلاین:

Get The Latest Flash Player

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.