بالوتلی آماده بازی مقابل دانمارک است

  بالوتلی به سبب نشانه های ابتلا به آنفلوآنزا در دیدار روز جمعه تیم ملی ایتالیا مقابل ارمنستان در ایروان حضور نداشت. اما پزشکان تیم ملی ایتالیا به این مهاجم سابق تیم اینتر که این اواخر گفته می شد قرار است بار دیگر به سری آ باز گردد پس از انجام تمرینات سبک در آخر هفته اعلام کردند برای حضور در تیم ملی مشکلی ندارد.

انریکو کاستلاچی پزشک لاجوردی پوشان ایتالیایی در جمع خبرنگاران در اردوی تمرینی تیم ملی ایتالیا در نزدیکی فلورانس گفت:« آزمایشات روز گذشته و امروز بالوتلی مثبت بود.» اگر چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا نام بالوتلی را در فهرست دوازده نفره تیم ملی قرار دهد بازی مقابل دانمارک نخستین حضور بالوتلی در تیم ملی ایتالیا پس از رقابتهای یورو دو هزار و دوازده خواهد بود.

بالوتلی به سبب عمل لیزیک چشمهایش در دیدار مقابل بلغارستان و مالت نیز غایب بود.

پراندلی در گفتگو با خبرنگاران گفته بود:« از این که بالوتلی در آستانه دو دیدار ملی تصمیم به انجام عمل گرفت ناامید شدم.» در دیدار روز جمعه سباستین جیووینکو جایگزین بالوتلی در تیم ملی ایتالیا شد اما به سبب مصدومیت قوزک پا در نیمه دوم از زمین بازی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از میلان، در گروه بی رقابتهای مقدماتی جام جهانی دو هزار و چهارده برزیل ایتالیا با دو امتیاز بیشتر از بلغارستان و سه امتیاز بیشتر از جمهوری چک صدرنشین است. جمهوری چک یک بازی کمتر انجام داده است.‌ارمنستان نیز با سه امتیاز در رده چهارم قرار دارد و دانمارک نیز که تاکنون دو بازی انجام داده است در رده پنجم ایستاده است.

مالت نیز با سه شکست پیاپی بدون کسب امتیاز در قعر گروه بی جای گرفته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.