باند راهزنان شب در مشهد متلاشی

سه تن از اعضای اصلی باند راهزنان شب که مرتکب سرقت های به عنف خیابانی در مشهد می شدند دستگیر و به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

 به گزارش گروه اجتماعیممتازنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی لا اعلام این خبر عنوان کرد: گزارش وقوع چند فقره سرقت های شبانه خیابانی توسط سه جوان موتور سوارکه در خیابان های فرعی و کوچه های خلوت کمین می کردند و سد راه خودروهای عبوری و رهگذران پیاده می شدند کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی را برآن داشت تا باتوجه به حساسیت و اهمیت موضوع برای دستگیری عاملان این سرقت های خشن وارد عمل شوند.
سرهنگ حسین بیدمشکی گفت: اکیپ ویژه ای از کارآگاهان مبارزه با سرقت های به عنف پلیس آگاهی تحقیقات وسیع خود را در این باره‌آغاز و با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی چهره فرضی یکی از سارقان به دست آمد.
وی گفت: پلیس با در دست داشتن این سرنخ با استفاده از بانک های اطلاعاتی ، فرد مورد نظر را شناسایی وتحت تعقیب قرار داد. این فرد که سجاد نام دارد در حالی که با جوان دیگری به نام سعید سوار بر موتورسیکلت درخیابانی پرسه زنی می کردند دستگیر و در تحقیقات اولیه پرونده به ارتکاب سرقت های به عنف خیابانی اعتراف کردند.
ریس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: پلیس با توجه به اعترافات دو متهم پرونده، یکی دیگر از عاملان سرقت های خشن که جوانی ۲۱ ساله است و حامد نام دارد را نیز در مخفیگاهش دستگیر کردند.
اعضای این باند تا کنون به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت وجوه نقد و تلفن همراه شهروندان با ترفند کمین بر سر راه شهروندان اعتراف کردندو تحقیقات از آنها با توجه به احتمال افزایش سرقت های انجام شده توسط این افراد ادامه دارد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.