بانوی پیر در خانه خود به زانو در آمد

۱۷م دیماه ،

تیم فوتبال یوونتوس در دیدار مقابل سامپدوریای ۱۰ نفره متحمل شکست خانگی شد.

به گزارش ممتازنیوز، هفته نوزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا، امروز با انجام ۶ دیدار دیگر پیگیری شد که در مهمترین این بازی‌ها، یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین حال حاضر سری A در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک برابر سمپدوریا تن به شکست داد. در این بازی که سمپدوریا از دقیقه ۳۱ با اخراج گائتانو براردی ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد، سباستین جووینکو گل اول مسابقه را در دقیقه ۲۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و امانوئله ایکاردی در دقیقه ۵۲ کار را به تساوی کشاند و خود او در دقیقه ۶۸ گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا سمپدوریا بتواند قهرمان را در خانه‌اش شکست دهد، کار بزرگی که در این فصل تنها از عهده اینتر برآمده بود. سمپدوریا با سه امتیاز ارزشمندی که از تورین کسب کرد ۲۰ امتیازی شد و تا رده چهاردهم جدول بالا آمد. در طرف دیگر اما بانوی پیر با قبول این شکست افزایش اختلاف با لاتزیو رده دومی به هشت امتیاز را از دست داد.

همزمان با دیدار یوونتوس – سمپدوریا، میلان در خانه خود پذیرای سیه‌نا بود که این بازی را با نتیجه ۲ بر یک برد. بوخان کرکیچ در دقیقه ۶۷ و جامپائولو پاتزینی در دقیقه ۸۰ گل‌های میلان را به ثمر رساندند و تک گل سیه‌نا را میشله پالوچی در دقیقه ۸۷ وارد دروازه میزبان کرد. با این پیروزی میلان ۳۰ امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد.  پیش از این بازی‌ها هم اینتر در خانه اودینزه با نتیجه ۳ بر صفر تن به شکست داده بود.

– در سایر دیدارها این نتایج رقم خورد:

* جنوا ۲ – بولونیا صفر
گل‌ها:
مارکو بوریلو (۵۷ و ۷۳)

* کیه‌وو یک – آتالانتا صفر
گل: 
ایزاک کوفی۳۷

* فیورنتینا صفر – پسکارا ۲
گل‌ها:
جاناتاس (۵۷) و مروان چلیک (۹۰)

* پارما ۲ – پالرمو یک
گل‌ها: 
ایشاک بلفودیل (۶۲) و امائوری (۹۰) برای پارما و ایگو بودان (۸۵) برای پالرمو

هفته نوزدهم سری A امشب با یک دیدار به پایان می‌رسد که طی آن ناپولی به مصاف رم می‌رود.

برنامه و نتایج کامل و جدول رده بندی سری A ایتالیا را از اینجا ملاحظه کنید.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.