بانک‌های استان خوزستان عملکرد خوبی در زمینه ایجاد اشتغال نداشته‌اند

بانک‌های استان به جز بانک‌های تخصصی کشاورزی و صنعت و معدن عملکرد خوبی در زمینه ایجاد اشتغال نداشته‌اند.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان در جلسه شورای کشاورزی شهرستان هویزه با اعلام این مطلب گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده در آخرین جلسه کارگروه اشتغال استان، بانک‌های تجاری استان علی‌رغم اینکه باید از محل سپرده‌های سپرده‌گذاری ۸۳ درصد پرداخت تسهیلات داشته باشند که این مهم محقق نشده است.

غلامرضا شاه‌عباسی میزان تعهد اشتغال در بخش کشاورزی شهرستان هویزه را یک‌هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: لازمه تحقق این میزان اشتغال در شهرستان تأمین تسهیلات بانکی است که بانک‌های استان در این زمینه همکاری لازم را دریغ کرده‌اند.

وی به اشتغال خانگی که یکی از موارد ایجاد اشتغال است، اشاره کرد و ادامه داد: عملکرد شهرستان هویزه از نظر ایجاد مشاغل خانگی در سال گذشته صفر بوده است و دلیل آن نیز کم‌کاری فرمانداری و جهاد کشاورزی نبوده چرا که پرونده‌های مربوطه تهیه و علی‌رغم تلاش‌های زیاد بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات اقدامی انجام نداده‌اند.

شاه‌عباسی با بیان این مطلب که در سال گذشته بانک‌های کشاورزی و پست بانک استان بانک‌های عامل تسهیلات مشاغل خانگی بوده‌اند، تأکید کرد: هیچ‌کدام از این بانک‌ها در زمینه مشاغل خانگی تسهیلاتی پرداخت نکرده اند./

A-910710-09

کشاورزی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.