بانک آمریکایی عینک گوگل را مسخره کرد

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:عینک دیجیتال گوگل از سوی یک بانک آمریکایی، دستمایه یک آگهی تبلیغاتی تمسخرآمیز قرار گرفته است.

به گزارش فارس به نقل از سی نت،در این آگهی که برای تبلیغ برنامه همراه بانکی First Bank تولید شده اعضای یک خانواده بر سر میز شام نشسته اند و به سبب آنکه همگی عینک دیجیتال گوگل را به چشم زده‌اند از جهان واقعی جدا شده اند و صرفا در حال دستور دادن به این عینک می باشند.

در ابتدای آگهی بیننده تصور می کند اعضای خانواده در حال صحبت با همدیگر می باشند، اما وقتی که پدر خانواده در زمان پر کردن بشقابش از سوی مادر خانواده جمله برو پی کارت را بر زبان می آورد و مادر در پاسخ می گوید پدر از آگهی‌های ناخواسته pop-up متنفر است، مشخص‌می شود وی با عینکش صحبت کرده است.

 

 

سپس دختر خانواده عکسی از میز شام می گیرد و از عینکش می خواهد برچسب زمان شام را برای آن در نظر بگیرد. در ادامه دستورات متعدد اعضای خانواده به عینک دیجیتال گوگل سبب بی‌نظمی و سردرگمی همه آنها و به هم ریختن میز شام می گردد. در پایان آگهی عبارت به دنیای واقعی برگردید درج شده و برای برنامه همراه بانک مذکور تبلیغ می‌شود.

کارشناسان معتقدند طراحی و انتشار یافتن چنین آگهی‌هایی در آمریکا نشان می دهد عینک گوگل هنوز از سوی بسیاری از مردم ابزار اعتیادآوری برای جوانان و نه یک وسیله لازم و ضروری تلقی می‌شود.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.