بانک کارآفرین تندیس سلامت اداری گرفت

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

بینا- بانک کارآفرین برای دومین سال پیاپی با افتخار موفق شد تندیس ویژه مدیریت سلامت اداری در بخش دستگاه های پیشرو را از قوه قضاییه دریافت کند.
به گزارش تفسیری بینا ، مراسم اختتامیه دومین دوره مدیریت سلامت اداری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و در این مراسم بانک کارآفرین و شرکت بیمه کارآفرین برای مدیریت شایسته در بخش دستگاههای پیشرو، جایزه سلامت مدیریت اداری را دریافت نمودند.
در این مراسم شماری از نمایندگان و رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی،مسوولان وزارت دادگستری و شماری از مقامات دولتی نیز حضور داشتند که هریک به ارایه دیدگاه های خود نسبت به لزوم مبارزه با پدیده فساد اداری و ترویج شایسته سالاری پرداختند.
چند تن از مدیران بانک کارآفرین و مدیریت محترم عامل بیمه کارآفرین نیز در این مراسم حضور داشتند که رضاقلی، مدیریت توسعه منابع انسانی به نمایندگی از بانک کارآفرین و ضرابی، مدیریت عامل شرکت بیمه کارآفرین تندیس ویژه مدیریت سلامت اداری را دریافت نمودند.
جایزه مدیریت سلامت اداری برای شناسایی و تقدیر از سازمانهایی که در حوزه زیرساختی انگیزشی و توانمندسازی عملکرد مناسبی داشته اند در نیمه دوم سال ۱۳۸۹ طراحی گردید و تاکنون دو دوره از این نظام ارزیابی با حضور دستگاه های مختلف دولتی و بنگاه های اقتصادی بخش دولتی و خصوصی برگزار شد.
بنابر این گزارش تفسیری سنجش توانمندی های موجود در سازمان برای مدیریت سلامت اداری ، سنجش نظام های انگیزشی موجود در سازمان جهت پرهیز از توسعه فساد اداری و سنجش نظام ها ، ساختارها و فرهنگ سازی مرتبط با سلامت اداری با مشارکت وزارت دادگستری در شورای سیاستگذاری و راهبری سال ۱۳۹۰ اجرایی گردیده و حسب مصوبات شورای سیاستگذاری مقرر شده بود که دومین دوره این نظام ارزیابی به همراه انتخاب طرح های برگزیده سلامت اداری در سال اجرایی شود.
هیات وزیران در جلسه مورخ بیستم اسفند ماه سال ۹۱ به استناد اصل یک صد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران “برنامه ارتقای سلامت‌نظام اداری و مقابله با فساد” را تصویب نموده بود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.