با توجه به رشد صعودی شیوع کرونا در قم، شهروندان از حضور در اجتماعات پرهیز کنند

با توجه به رشد صعودی شیوع کرونا در قم، شهروندان از حضور در اجتماعات پرهیز کنند

ایسنا/قم استاندار قم تاکید کرد: با توجه به رشد صعودی و گستردگی شیوع ویروس کرونا در قم، شهروندان از حضور در اجتماعات به طور جدی پرهیز کنند.

بهرام سرمست امروز در جلسه ستاد بحران با حضور نماینده رهبری در استان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد عنوان کرد: ایشان حامل پیام امیدبخش و نوید بخش رهبری برای مسئولان ستاد است و این پیام رهبری قوت قلبی برای کادر درمانی و مرم شریف قم است.
استاندار قم افزود: با توجه به رشد صعودی و گستردگی شیوع ویروس کرونا در قم، علی‌رغم تدابیر به کار گرفته شده، شهروندان از حضور در اجتماعات به طور جدی پرهیز کنند.
وی تصریح کرد: از همان روزی که دو مورد کرونا در قم مثبت اعلام شد، جلسات ستاد بحران به طور مداوم شکل گرفت و تقسیم کار میان دستگاههای عضو و دانشگاه علوم پزشکی انجام شد و بیمارستان‌های شهر در اختیار این مسائله قرار گرفت.
سرمست بیان کرد: دو بیمارستان سیار نیز با تلاش ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران در قم مستقر شده است و ظرفیت‌های بیمارستان‌های خصوصی نیز مورد استفاده قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو بیمارستان در حال اتمام در قم وجود دارد که با حمایت دولت به زودی تکمیل می‌شود و در اختیار درمان قم قرار می‌گیرد.
استاندار قم اظهار کرد: آگاهی بخشی و رعایت بهداشت فردی و همگانی اهمیت زیادی دارد و انتظار می‌رود مردم قم کمتر در اجتماعات حضور یابند و از خود و خانواده مراقبت کنند.
وی گفت: حفظ سلامت روحی و روانی و جسمی شهروندان، اولویت اول و آخر مسئولان است و امید است با مشارکت مردم بتوانیم در این عرصه موفق باشیم و این ویروس را در نقطه‌ای متوقف کنیم.
سرمست خاطرنشان کرد: چند واحد تولیدی در سطح استان قم، با تغییر خط در حال حاضر مشغول به تولید ماسک و ضد عفونی هستند تا در این زمینه کمبودی ایجاد نشود.
وی بیان کرد:نسبت به تنظیم بازار و تامین اقلام نیز تصمیمات خوبی گرفته شد و با توجه به کمبودی که در کشور و حتی برخی از کشورهای جهان دیده می شود انتظار می‌رود با همت و حمایت مسئولان و راه‌اندازی واحدهای تولیدی بتوانیم به نقطه مناسبی برسیم
انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.