با شکست شهرداری به یک قدمی لیگ برتر می‌رسیم

۱فروردین ۱۳،

عبدالمجید باقری‌نیا اظهارکرد: ما در ایام عید و قبل از آن دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های نفت‌نوین‌آبادان و استقلال‌ملاثانی برگزار کردیم تا تیم در آمادگی خوب خود باقی بماند. تمرینات ما در ایام عید فقط یک روز تعطیل شد و بعد از آن، از دوم فروردین‌ مجددا بازیکنان تمرینات خود را پی‌گیری کردند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال استقلال‌خوزستان اضافه‌کرد: همه اعضای تیم از بازیکنان و مربیان گرفته تا مدیران، می‌دانند پل ورود ما به لیگ برتر، بازی آینده‌مان با شهرداری تبریز در اهواز است و این دیدار برای ما شش امتیاز خواهد داشت که سعی می‌کنیم آن را به دست آوریم.

وی افزود: شهرداری یکی از تیم‌های بالانشین و مدعی صعود است و حریف سختی برای ما خواهد بود ولی بازیکنانم آماده‌اند تا این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند و به یک قدمی لیگ برتر برسند.

تیم فوتبال استقلال‌خوزستان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک کشور ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه روز شنبه آینده (دهم فروردین‌) میزبان شهرداری تبریز است. تیم استقلال خوزستان اکنون با ۴۲ امتیاز در مکان دوم گروه ب قرار دارد و شهرداری تبریز با ۴۳ امتیاز بالاتر از نماینده خوزستان در صدر جدول قرار گرفته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.