بحث جنوبی های استقلال مشکل ساز شد!

زمانی که مظلومی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد بحث حضور جنوبی ها در این تیم مطرح شد آن زمان مظلومی به همراه دستیاران جنوبی و چند بازیکن در تیم حضور داشتند که این اتفاق به نوعی دیگر تکرار شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال درحالی برای فصل جدید آماده می شوند که چند بازیکن جنوبی تیم را تحت تأثیر قرار داده است.

پژمان منتظری، میلاد میداودی، ایمان مبعلی و … نفراتی هساند که رابطه شان در تیم بسیار قوی است و این موضوع شرایط را تغییر داده است.

گفتنی است، حضور بازیکنان جنوبی و شمالی در هر تیمی حرف و حدیث هایی را ایجاد می کند که اتحاد این بازیکنان را رقم می زند و باقی تیم در طرف دیگر قرار می گیرند.

در حال حاضر در مورد تیم استقلال این فصل نیز حرف و حدیث هایی در این خصوص مطرح شده است که جنوبی های تیم با یکدیگر رابطه بسیار خوبی دارند و این موضوع ممکن است مانند فصل اول حضور پرویز مظلومی روی نیمکت استقلال برای امیر قلعه نوعی دردسر ایجاد کند اما سرمربی تیم استقلال پیش از این نیز با شرایطی مشابه روبرو بود و اعلام کرده است که در این خصوص مشکل خاصی ایجاد نمی شود و گروه جنوبی های استقلال با اتحاد خود به تیم کمک و یاری می رسانند و مشکل دیگری وجود ندارد.

از سوی مسئولان و مربیان تیم اعلام شده است که بازیکنان تیم استقلال با یکدیگر متحد هستند و قرار نیست به دلیل حضور جنوبی ها و بازیکنان دیگر در تیم مشکل ایجاد شود زیرا رابطه صمیمانه اعضای تیم دلیل به وجود آمدن شرایط خاص در تیم نیست./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.