بحران سوریه راه حل نظامی ندارد

جام جم آنلاین: نماینده ویژه مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب در امورسوریه تاکید کرد وضع اسفناک سوریه ازطریق اقدامات نظامی قابل حل نیست و باید به جای آن، روندی سیاسی که آمال و آرزوهای مشروع مردم سوریه را اجابت کند ، در پیش گرفته شود.

 به گزارش واحد مرکزی خبر از نیویورک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در نشست خبری خود افزود: اخضر ابراهیمی در دیدار با امیر عبدالله شاه عربستان در جده همچنین ، بر ضرورت فوری توقف خونریزی و ارائه کمک های انسان دوستانه به بیش از دو میلیون و پانصد هزار شهروند سوری و بیش از سیصد و چهل و هشت هزار آواره حاضر در کشورهای همسایه، تاکید کردند.

نسیرکی گفت: اخضر ابراهیمی مشورت هایی را که تاکنون با دولت سوریه و نمایندگان گروه های مخالفان داشت با امیر عبدالله بررسی کرد.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درباره امداد رسانی به آوارگان سوری نیز گفت: آژانس پناهندگان سازمان ملل (اوچار) می گوید شمار آوارگان سوری در کشورهای همسایه همچنان رو به افزایش است و تلاش های خود برای آمادگی در هوای سرد ماههای زمستان را بیشتر کرده است.

وی افزود: اوچار با آغاز فصل سرما با کمک به آوارگان سوری در اردن و لبنان آماده کمک رسانی به آوارگان سوری در ترکیه و عراق می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.