بختیاری: تاسیس دفاتر دیوان عدالت اداری در سراسر کشور شیرین ترین اتفاق قضایی سال ۹۲ بود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: دایر شدن دفاتر دیوان عدالت در اکثر استان‌های کشور فرصتی خوبی را برای هموطنان‌مان در سراسر کشور ایجاد کرد تا مشکلات قضایی خود را بدون حضور در تهران حل کنند.

“علی‌اکبر بختیاری” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطرات قضایی خود طی سال ۹۲، اظهارداشت: شیرین‌ترین خاطره‌ قضایی بنده در سال ۹۲ دایر شدن دفتر دیوان عدالت در اکثر استان‌های کشور بود چرا که این امر سبب شد تا هوطنان ما بدون حضور در تهران، در استان محل سکونت خود از تسهیلات قضایی لازم برخوردار شوند.
 
وی در ادامه با اشاره به تلخ‌ترین خاطره قضایی خود طی سال ۹۲ گفت: زمانی که فردی برای رسیدگی به حقوق خود به دیوان عدالت اداری مراجعه کند و ما نتوانیم در کمترین زمان ممکن وی را در رسیدن به احقاق حق خود یاری برسانیم برای بنده تلخ‌ترین خاطره محسوب می‌شود چراکه ما نتوانسته‌ایم تکریم لازم را از ارباب‌رجوع داشته باشیم.

مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری با اشاره به آرزوی خود در سال جدید برای دستگاه قضا تصریح کرد: آرزو دارم سه عاملی که حضرت امام(ره) از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانستند برای همیشه دریک جامعه مستدام باشد.
 
بختیاری خاطرنشان کرد: ایمان به خدا، تقوا و وحدت کلمه روز به روز توسعه یابد و با یاری مقام معظم رهبری و ولایت فقیه که ناخدای این کشتی انقلابند بتوانیم آن را به سر منزل مقصود برسانیم و همچنین سه عامل مذکور همیشه در جامعه و نظام محکم و استوار باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.