بخش خصوص حمایت نمی‌شود/ آغاز فیلمبرداری فیلم شهاب حسینی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سمواتی در گفت‌وگو با هنر آنلاین؛

امیر سمواتی از پایان فیلمبرداری فیلم ناصر زمیری و آغاز فیلمبرداری اولین ساخته بلند شهاب حسینی در مقام کارگردان خبر داد.

امیر سمواتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ فعالیت‌های سینمایی‌اش گفت: چهارشنبه (۱۳ شهریور) فیلمبرداری فیلم با دیگران به کارگردان ناصر زمیری به پایان می‌رسد و بعد از آن فیلم شهاب حسینی را کلید خواهیم زد. فیلم شهاب حسینی سومین فیلمی است که در این ایام تهیه کنندگی اش را برعهده گرفتم وقرار است که این سه فیلم را به سی و دومین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

سماواتی دربارهٔ انتصاب حجت الله ایوبی گفت: من شناختی نسبت به رییس سازمان سینمایی تازه ندارم، و معتقدم که هرکس در این مقام قرار می‌گیرد باید سینماگران را به آرامش دعوت کند و سبب همدلی و وفاق میان خانواده سینمای ایران شود.

سماواتی اضافه کرد: دولت از بخش خصوصی در سینمای ایران حمایت نمی‌کند و همین امر سبب می‌شود که تهیه کنندگان بخش خصوصی نسبت به تولید فیلم در سینمای ایران دلسرد شوند. باید امکانات به طور مساوی میان فیلمسازان تقسیم شود.

سماواتی دربارهٔ اکران فیلم “دربند” گفت: مقدمات اکران فیلم را فراهم کرده‌ایم و قرار است فیلم مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران شود.

امیر سماواتی دربارهٔ حضورجهانی فیلم دربند و استقبال مردم از این فیلم گفت: فیلم تا کنون در جشنواره های بین المللی مختلف از جمله جشنواره هامبورگ روی پرده رفت است و با استقبال مردم روبرو شد.

دربند در مهرماه در گروه سینمایی آزادی اکران می‌شود که من فکر می‌کنم مردم از این فیلم استقبال کنند، با توجه به بازخوردهای مختلفی که در جشنواره فیلم فجر گرفتم فکر می‌کنم این فیلم در این فصل اکران دیده شود و مخاطب با رضایت سالن سینما را ترک کند.

“دربند” آخرین ساخته پرویز شهبازی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر روی پرده رفت و با استقبال منتقدین سینمای ایران روبرو شد.

در این فیلم پگاه آهنگرانی، نازنین بیاتی، احمد مهرانفر و بهرنگ علوی به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.