بدقولی پیمانکار مسکن مهر ساری

۱۹فروردین۱۳،

بدقولی پیمانکار طرح مسکن مهر در میارکلای شهرستان ساری روند خانه‌دار شدن را با کندی مواجه کرد.

به گزارش Consbank، متقاضیان مسکن مهر مربوط به تعاونی شماره ۴ در میارکلای شهرستان ساری از سال ۸۷ با امید خانه‌دار شدن طی دو سال، اقدام به واریز پول به مبلغ درخواستی به حساب پیمانکار طرح، محسنی کیاسری کردند که تاکنون تنها اسکلت سازی طرح به اتمام رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی و قولی که پیمانکار و مسئولان اجرایی طرح داده بودند ساختمان باید طی دو سال به اتمام می‌رسید که با گذشت ۵ سال تنها اسکلت ساختمان و دیوار چینی آن به اتمام رسید.

تعدادی از متقاضیان مسکن مهر با اعلام نارضایتی از کندی اجرای این طرح در میارکلای ساری با اعلام اینکه بعضی از بلوک‌ها که همزمان با اجرای طرح ساخته شد در حال تکمیل شدن است، اعلام کردند؛ از وعده‌های نادرست پیمانکار طرح کلافه شدیم.

متقاضیان مسکن مهر شماره ۴ در میارکلای ساری در ادامه با بیان اینکه برای فسخ قرارداد نیز چندین بار درخواست ارائه دادیم، اعلام کردند: پیمانکار طرح به ما گفت برای فسخ قرارداد نیاز به معرفی متقاضی تازه هست و یا اینکه در پروسه زمانی طولانی باید پول شما پرداخت شود.

در حاشیه دیدار اعضای مجمع نمایندگان مازندران با مسئولان استان مازندران گفت‌وگوی بسیار کوتاهی را با مدیر امور شعب بانک مسکن دربارهٔ تامین اعتبار مسکن مهر داشتیم که حمیدرضا رحیمی‌نژاد از تامین اعتبار مالی واحد‌های مسکن مهر در مازندران خبر داد و گفت: مشکلی در پرداخت تسهیلات مسکن مهر در استان مازندران از جانب بانک مسکن وجود ندارد.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.