بدلیل سقوط چرخ و فلک، شهربازی دالفک قزوین پلمب شد

در پی گزارش سقوط چرخ و فلک بازیگاه کودک واقع در شهربازی دالفک در تاریخ ۸ تیر ماه و آسیب‌دیدگی تنی چند از همشهریان، به دستور دادستان مرکز استان قزوین تا اطلاع ثانوی بازیگاه و شهربازی دالفک پلمب شد.

بدلیل سقوط چرخ و فلک، شهربازی دالفک قزوین پلمب شد

به گزارش ممتاز نیوز، شب گذشته ۸ تیر ماه پس از وقوع حادثه در بازیگاه دالفک و سقوط چرخ و فلکِ کودکان و آسیب دیدن تنی چند از شهروندان، حسین رجبی، دادستان قزوین ضمن بررسی اولیه موضوع از مسئولین مربوطه؛ دستور پیگیری و شناسایی عوامل مسبب در این حادثه را صادر کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، در ادامه پس از بازدید انجام شده از محل توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تا اطلاع ثانوی بازیگاه و شهربازی دالفک پلمب شد.

دادستانی اعلام کرد کلیه بازیگاه‌های دیگر فعال در استان نیز بدانند در صورتی که دارای وسایل بازی معیوب و فاقد تأیید باشند و اقدامی در جهت تعمیر و رفع عیب و نوسازی دستگاه‌های فرسوده در اسرع وقت نداشته باشند قطعاً در راستای حفظ جان شهروندان و احیای حقوق عامه نسبت به پلمب سایر بازیگاه‌های متخلف در استان اقدام خواهد شد.

بنا بر این خبر جهت پیشگیری از حوادث مشابه و نظر به اهمیت موضوع، توسط دادستانی قزوین ترک فعل دستگاه‌های اجرایی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت صحت؛ برابر مقررات علیه متخلفین اعلام جرم خواهد شد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.