مراکز شهربازی استان کرمان پلمب شد

محمدرضا شرافت، با اعلام این خبر افزود: کارشناسان این اداره کل در یک برنامه زمان‌بندی شده و مستمر پس از بازدید و بازرسی از تمامی وسایل شهربازی‌های استان کرمان، به دلیل نقص فنی، تمامی این وسایل را پلمپ کردند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: رعایت ایمنی جان کودکان باعث شده که این اداره کل با توجه به اهمیت موضوع، دقت لازم را در این زمینه به کار گیرد و تا زمان رفع کامل مشکلات وسایل بازی، اقدام به شکستن پلمب نکند.

 

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. گروه بین المللی بامیکا اندیشه ماندگار:

    موضوع شهربازی، پارکها و مکانهای اوقات فراغت یکی از مباحث مهم در دنیای صنعتی امروز بوده و ایجاد و احداث این مراکز از اهداف کلان کشورها می باشد. این امر از یک سو جامعه را به سمت سلامت، شادی، کار و تلاش و دوری از ناهنجاریهای زندگی روزمره هدایت کرده و از طرفی دیگر بزرگترین کانون های جذب گردشگری را ایجاد می نماید. این صنعت امروز نه تنها یکی از جذابترین صنایع برای سرمایه گذاری بوده بلکه بسیاری از صنایع و خدمات را نیز با خود همراه نموده و یکی از فعالیت های ثروت ساز در دنیا گردیده است. ورود شرکت های متخصص و طراح در صنعت شهربازی و مبلمان پارکی ایران با بهره بردن از فن آوری روز و حرکت به سمت تولید و صادرات و با توجه به بازار وسیع ایران و کشورهای اطراف، زمینه های مناسبی را برای توسعه و گسترش این بازار فراهم می نماید.
    گروه بین المللی بامیکا اندیشه ماندگار افتخار دارد سومین نمایشگاه بین المللی شهربازی، پارکها، تجهیزات و فن آوری اوقات فراغت را با نگرشی متفاوت و نگاهی نو، برگزار نماید.
    ۴۴۲۳۹۰۷۷-۷۸

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.