برای افتخار آفرینی به المپیک می روم

امیر زرگری از نمایندگان کشورمان در المپیک ۲۰۱۲ لندن در رشته ی دوچرخه سواری می باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، زرگری ۳۲ ساله متولد شهرخمین است و ازسال ۷۳ با تشویق های خانواده اش وارد رشته ی دوچرخه سواری شد. نماینده شایسته کشورمان توانسته بود ازسال ۷۵وارد تیم ملی شود.

نخستین تیمی که وی به خدمت آن درآمد تیم اشراق بود و شایان ذکر است در کارنامه ی درخشان وی بیش از ۳۵ مدال رنگارنگ از بازیهای آسیایی و رقابت های قهرمانی به چشم می خورد. وی تاکنون بهترین مقامش را سومی در رقابت های جام جهانی بیان کرد.

لژیونر کشورمان درخصوص آخرین مسابقه و میزان آمادگی اش اظهار داشت: تور لوکزامبورگ آخرین مسابقه ای بود که قبل از المپیک به همراه تیم فرانسوی ام درآن شرکت داشتم و از میزان آمادگی ام راضی هستم و مسابقه ی خوبی بود.

وی بیان کرد: قبل از شروع اردوها تمریناتم را بطور منظم و مستمر درکنار تیم فرانسوی ام پیگیری می کردم و در تورهای معتبر اروپایی شرکت می کردم تا بتوانم به حد مطلوبی از آمادگی برسم.

ملی پوش المپیکی کشورمان گفت: گفتن اینکه مقام و مدالی بتوانیم دراین میدان بزرگ بدست بیاوریم سخت است.

مسافتی که باید در المپیک پا بزنیم ۲۵۰ کیلومتر است و ما حتی اگر بهترین ها هم باشیم نمی توانیم قولی بدهیم و انتظار مدال داشته باشیم زیرا که در رشته ی دوچرخه سواری حوادث بسیار است خصوصا در رشته ی استقامت هیچ گونه پیش بینی ای نمی توان کرد.
اما با این حال تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم در این رقابت ها نتیجه بگیریم و افتخاری برای کشورمان باشیم و باعث شادی مردم شویم.

شایان ذکر است ۳ نماینده کشورمان در المپیک ۲۰۱۲ لندن، مهدی سهرابی، امیر زرگری و علیرضا حتمی می باشند که دراین میان سهرابی و زرگری دومین حضور خود در این رقابت ها را تجربه می کنند.

گفتنی است، تیم ملی کشورمان ۲ مرداد تهران را به مقصد لندن ترک خواهد کرد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.