برای مسابقات لیگ برتر لحظه شماری می کنیم

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: تیم در آمادگی کامل به سر می برد و برای رقابت های لیگ برتر لحظه شماری می کنیم.

سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکنان در شرایط خوبی تمرین می کنند و ۲۰ روز می شود که این تمرینات آغاز شده است و در آمادگی کامل به سر می بریم و منتظر آغاز رقابت های لیگ برتر هستیم و برای آن لحظه شماری می کنیم.

وی تصریح کرد: هفته گذشته بازیکنان قرارداد خود را ثبت کردند ولی به دلیل تغییر مدیریت باشگاه این کار میسر نشد و این هفته قراردادها امضا خواهد شد و به فدراسیون اعزام می کنیم.

موسوی در ادامه گفت: تنها مشکلی که در تیم است اینکه برخی از بازیکنان از سال گذشته طلب دارند و با توجه به اینکه اسپانسر داریم از این لحاظ نباید نگران بود.

وی عنوان کرد:‌ اکثر بازیکنان سال جاری مس بومی هستند و به خاطر برخی مشکلات و محدودیت ها نتوانستیم بازیکن خارجی بیاوریم.

موسوی اشاره کرد: هر زمانی که مسابقات لیگ برتر آغاز شود طبق قرعه کشی نخستین دیدار با هپکو اردک است تیمی که سالها در عرصه رقابت های لیگ بوده است و از افراد بومی و جوان استفاده می کنند و هر دوره ای که با آنها مسابقه داشته ایم بازی آسان نداشته ایم با این وجود سعی می کنیم امتیاز لازم را کسب کنیم.

موسوی اضافه کرد: در مدتی که در لیگ برتر بازی می کنیم همیشه جزو ۴ تیم برتر این مسابقات بوده ایم ولی با این وجود متاسفانه نتوانسته ایم به مسابقات جام باشگاه های آسیا اعزام شویم و امیدواریم روزی روزی فرا برسد که مس هم در این رقابت ها باشد.

وی یادآور شد: رقابت های لیگ برتر در سال های گذشته به دلیل مسابقات آسیایی تیم های باشگاهی و ملی به درازا کشیده شده است و امیدواریم سالجاری این گونه نباشد و به موقع تمام شود.

موسوی در خصوص وضعیت هندبال کشورمان گفت: متاسفانه این ورزش کشورمان در شرایط مناسبی نیست و از نبود منابع مالی رنج می برد و نیاز دارد تا باشگاه ها و فدراسیون پشتیبانی مادی و معنوی شوند و با یک برنامه ریزی طولانی مدت و جذب اسپانسری قوی و پخش مسابقات از سیما و مهم تر از همه آوردن مربی طراز اول خارجی که بتوان از تجربیات آن استفاده کرد به پیشرفت هندبال کمک کرد.

وی تاکید کرد: ظرفیت خوبی در هندبال کشورمان داریم که می توانیم جزء تیم های برتر آسیا باشیم و جایگاه خود را در دنیا ارتقاء دهیم و در صورتی که کارهای ذکر شده به خوبی صورت گیرد جوانان هندبالیست کشورمان حرف های زیادی برای گفتن دارند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.