برای ایجاد امنیت اجتماعی نیازمند مردم هستیم

به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم ˈمسعود جعفری نسبˈ روز سه شنبه در همایش پلیس، بسیج و امنیت افزود: ایجاد امنیت با سلاح و باتوم عمر چندانی ندارد بلکه اقتدار نظامی همراه با پشتوانه مردمی عمر و دوام طولانی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران با ایستادگی و مقاومت یک وجب از خاک این کشور را ندادند و اگر این تمرینها نبود امروز نظام ما دچار تزلزل می شد.

این مسوول با شاره به تحریم های اقتصادی دشمن در خصوص ملت ایران ادامه داد: صبر و تحمل این سختی ها در مقابل این تحریم یقینا سبب پیروزی مردم ما در این نبرد خواهد شد.

جعفری نسب افزود: بحث تحریم ها و نوسانات ارزی از ابتدای انقلاب تاکنون در کشورمان بوده اما هیچگاه مردم نگذاشته اند تا سختی برآنان فائق شود و در این بین نیز با بردوش گرفتن بخشی از سختی ها اجازه تحمل بار سختی و آسیب را به دولت ونظام نداده اند.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهوری آمریکا مبنی بر فلج کننده بودن تحریم ها علیه ملت ایران اظهار کرد: ملت ایران در برابر این تحریم ها پیروز ویقینا شکست از آن دشمنان این مردم خواهد بود.

جعفری نسب خاطرنشان کرد: با نوسانات ارزی و سکه نمی توان این ملت را از پای در آورد چراکه دعای خانواده شهدا وشهیدان این انقلاب پشت سر این مردم است واین مهم نمی گذارد تا آسیبی به این مملکت وارد شود.

این مسوول افزود: مردم با مدیریت در خرج و مخارج خود می توانند بر تحریم ها، سختی ها و مشکلات پیروز شوند.

وی ارتباط بسیج ، سپاه و ناجا را بسیار خوب و تنگاتنگ توصیف کرد و گفت: بسیجیان در تمام عرصه ها حاضر بوده و هستند تا با امکانات خود از این نظام مقدس دفاع کنند و در این راستا باید با حفظ وحدت و تعامل خود بر توطئه های داخلی و خارجی پیروز شویم.

۷۳۹۱/۶۱۶

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.