برای اینکه نمایش عروسکی به صحنه ببری باید میلیونر باشی

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

فرناز بهزادی گفت:برای اینکه بتوانی نمایش عروسکی به صحنه ببری یا باید میلیونر باشی یا با عشق از جیب خودت خرج کنی.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین نمایش عروسکی ” آتش بس” به نویسندگی و کارگردانی فرناز بهزادی در جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی که سال قبل برگزار شد شرکت کرد و جز برگزیدگان این جشنواره بود؛ اما  گروه اجرایی هنوز موفق به اجرای عمومی این اثر نشده‌اند.

فرناز بهزادی دراین‌باره به هنرآنلاین گفت:برای اجرای عمومی این اثر مستاصل هستم چرا که از طرفی تعدادی از بازیگران اصلی کار در ایران نیستند و از طرفی هم تئاتر شهر کارگاه نمایش را به ما پیشنهاد کرده است با تنها ۱۸ اجرا ! با این تفاسیر  و گنجایش محدودی که کارگاه نمایش برای پذیرش تماشاگران دارد من چگونه می توانم هزینه‌های این اجرا را تامین کنم؟ چگونه می توانم اشخاص تازهی را وارد گروه کنم و از آنها بخواهم که با دستمزد بسیار اندک کار کنند ؟

وی در ادامه افزود: واقعا فکر می‌کنم برای اینکه یک کار عروسکی را به صحنه ببری یا باید میلیونر باشی یا باید با عشق از جیب خودت خرج کنی .

بهزادی دربارهٔ  ویژگیهای نمایش ” آتش بس” گفت: این نمایش به شکل کارگاهی شکل گرفت.  بدون دیالوگ است و چندین اپیزود دارد . نمایش مضمونی  ضد جنگ و خشونت دارد.عروسک گردانها همگی در نمایش حضور دارند و لباسهای آبی رنگ سربازان صلح را به تن دارند، طراحی عروسک ها را من و  مینو مولوی زاده انجام داده ایم و خانم مولوی زاده عروسک ها را ساخته اند.متریال ساخت عروسک پایه ماشه است و اجرا به شیوه رو میزی ( تاپ تیبل) است

وی در پایان افزود : امیدوارم با مساعدت مسئولان بزودی بتوانم این اثر را به صحنه ببرم، چرا که اثرم مضمونی انسانی و ضد جنگ دارد و گروه اجرایی برای به صحنه بردن آن زحمات بسیاری کشیده‌اند.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.