بازگشت گروه تئاتر درخت سیب از ترکیه با دو اجرای موفق

۲۶فروردین۱۳،

کارگردان نمایش عروسکی و سرپرست گروه تئاتر سیب از بازگشت اعضای این گروه پس از اجرای دو نمایش در کشور ترکیه و کسب نتایج رضایت‌بخش خبر داد.

فهیمه میرزاحسینی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین دربارهٔ فعالیت های اخیر خود در حوزه نمایش گفت: پس ازحضور در جشنواره تئاتر عروسکی تصمیم گرفتیم برای مدتی استراحت کرده و نمایش های پیشین را مجدد به صحنه آوریم.

میرزاحسینی در ادامه در بازگشت گروه تئاتر سیب پس از اجرای دو نمایش در کشور ترکیه خبر داد و تصریح کرد: از هفته پایانی اسفندماه سال قبل تا چند روز پیش جشنواره ای در کشور ترکیه و شهرهای ازمیر و بورگاس برگزار شد و گروه ما با دو نمایش “آرش” و “پهلوان کچل” در این جشنواره حضور داشتیم.

این کارگردان تئاتر عروسکی با اشاره به اینکه نمایش “آرش” به واسطه دعول مسئولان جشنواره حاضر شد اظهار داشت: مسئولان این جشنواره تئاتر در ازمیر ترکیه تصاویر مربوط به نمایش “آرش” را در پایگاه اینترنتی های داخلی دسده بودند و ترغیب شدند که از این نمایش برای اجرا در جشنواره دعوت کنند.

وی گفت: البته نمایش “پهلوان کچل” هم در این جشنواره شرکت داده شد و به واسطه اینکه عروسک های هر دو کار را از ایران برده بودیم اما تولید صحنه ای کار در آنجا انجام شد و از خاک و شن های موجود در سواحل ترکیه برای صحنه هر دو کار استفاده کردیم هر دو اثر برای مخاطبان از جذابیت های ویژه ای برخوردار بود.

میرزاحسینی در پایان افزود: پس از بازگشت ترجیح میدهم مدتی را استراحت کنم اما امیدوارم به اتفاق گروه نمایش عروسکی تازهی را در سال جاری به صحنه آوریم.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.