برای رسیدن به توسعه اقتصادی باید به فرهنگ بها دهیم

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: برای رسیدن به توسعه همه جانبه اقتصادی،‌ سیاسی و اجتماعی باید فرهنگ را سرلوحه قرار دهیم.

“محمدرضا مرندی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،
با اشاره به شعار “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” گفت: مدیریتی جهادی به این معنی است که تلاشی انبوه و سخت برای رسیدن به اهداف کشورمان داشته و مدیریتی که هم و غم خود را برای اصلاح جامعه صرف کند.

وی تصریح کرد: همه ما موظفیم که در این مسیر حرکت کرده، چه اساتید چه کسبه و چه دانشجویان در هر منصبی که هستیم گوش به فرمان رهبرمان بوده و حتی مسئولین بدون چشم‌داشت شخصی با یک تلاش مضاعف به سمت ارتقاء وضعیت فرهنگی و اقتصادی کشور حرکت کنیم.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی فرهنگ را اولویت مسائل کشور دانست و افزود: برای رسیدن به توسعه همه جانبه اقتصادی،‌ سیاسی و اجتماعی باید فرهنگ را سرلوحه قرار دهیم، زیرا مسئله فرهنگ جنبه شخصی و اعتقادی ندارد، بلکه زیربنای هویتی هر کشور است که مباحث اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی که  کشورمان از جهات دیگر  توسعه پیدا می‌کند، باید به عنصر فرهنگ نیز دقت کرده و همه در این امر مهم یکدیگر را کمک کنیم و دانشجویان نیز از این امر مستنثنی نیستند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.