برتری دانشگاه آزاد تنها به ساخت مسجدو برپایی نهضت مسجدسازی خلاصه نمی‌شود

154-10.jpg

مدیرکل فرهنگی و دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد گفت: برتری دانشگاه آزاد اسلامی در امر اقامه نماز تنها به ساخت مسجد و برپایی نهضت مسجدسازی خلاصه نمی‌شود.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا صالحی به بیان برخی از دلایل موفقیت و برتری ستاد اقامه نماز معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بین همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های کشور پرداخت و ساخت مسجد و برپایی نهضت مسجدسازی در دانشگاه را یکی از دهها عرصه فعالیت ستاد اقامه نماز در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح دانشگاه قلمداد کرد.

وی فعالیت‌های گسترده در عرصه گوناگون آموزشی، علمی، پژوهشی، برنامه‌ای، نرم‌افزاری، تبلیغی، اطلاع‌رسانی را در کنار ساخت مسجد از جمله دلایل موفقیت دانشگاه در عرصه اقامه نماز دانسته و خاطر نشان کرد: مسوولان عالی دانشگاه به ویژه ریاست دانشگاه و معاونت فرهنگی بر حفظ جایگاه ویژه دانشگاه در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز همواره تاکید داشته و دارند.

دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه اظهار کرد: تاکنون به لطف خدا و با همدلی و هماهنگی همه همکاران در سازمان مرکزی، مناطق، واحدها و مراکز این جایگاه را حفظ کرده‌ایم و استمرار آن وابسته به همان همدلی و هماهنگی است.

صالحی با توجه به تحولات صورت گرفته در عرصه مدیریت عالی دانشگاه و به تبع آن تغییرات مدیریتی در سطح مناطق و برخی واحدها و مراکز ابراز امیدواری کرد: بر اساس تاکیدات و دغدغه‌های ریاست دانشگاه در زمینه فرهنگ، همکاری‌ها، هماهنگی‌ها و همدلی‌ها بیش از گذشته در بین مسوولان نمود یافته و برخی سلیقه‌ها و برداشت‌های شخصی مانع حرکت عظیم فرهنگی و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های کلان دانشگاه در این عرصه با اهمیت نگردد.

وی در پایان با تشکر از همه همکاران در مناطق، واحدها و مراکز و همچنین در سازمان مرکزی دانشگاه که در کسب این افتخار بزرگ سهم اساسی دارند، خاطرنشان کرد: صحنه رقابت میان دستگاه‌های مختلف کشور در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، هر سال گسترده‌تر و در عین حال دشوارتر می‌شود لذا با درک این حقیقت و با تلاش مضاعف همه تلاش و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا این افتخار بزرگ و بی‌نظیر برای دانشگاه آزاد اسلامی حفظ شود و در این راه به همدلی و هماهنگی و همکاری مجموعه همکاران در سازمان مرکزی، مناطق، واحدها و مراکز دانشگاهی نیازمندیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.