برترین سازه‌های ماکارونی در واحد علوم و تحقیقات تهران معرفی شدند

در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری سازه‌های ماکارونی:

در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری سازه‌های ماکارونی تیم ایران عمران یک از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و با کسب امتیاز ۹۷/۴۱۵ رتبه اول این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقا، عصر دیروز در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری سازه‌های ماکارونی که با حضور ۶۰ تیم طی ۳ روز در سالن اجتماعات علامه طباطبایی واحد علوم و تحقیقات برگزار شده بود، به ترتیب تیم مهندسی عمران یک از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، تیم تاری(Taty) از کشور ترکیه و تیم خورشید مهر از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد رتبه های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.
 
بنابراین گزارش در این دوره از مسابقات، تیم ایران عمران یک از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با سازه ای به وزن ۴۰۷ گرم که تحمل وزن ۱۶۶ کیلوگرم را داشته و با کسب امتیاز ۹۷/۴۱۵ رتبه اول این مسابقات را کسب کرد.

همچنین تیم تاری(Tary) از کشور ترکیه با سازه ای به وزن ۳۹۶ گرم که تحمل وزن ۸۴/۱۶۰ کیلوگرم را داشته و با کسب امتیاز ۴۱۴ رتبه دوم و تیم خورشید مهر از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با سازه ای به وزن ۴۱۶ گرم که تحمل وزن ۱۶۱ کیلوگرم را داشته و با امتیاز ۳۹۵ ، رتبه سوم این مسابقات را کسب کردند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.