برترین ماجراجوی نابینا / عکس

ErikWeihenmayer

ErikWeihenmayer1

ماجراجویی و انجام کارهای خطرناک از دست هر انسانی بر نمی آید زیرا نیاز به قدرت بدنی بالا و البته درست کار کردن تمام حس های بدن دارد. نبود یکی از حس ها یا حتی نبود یکی از اعضای بدن می تواند مانع انجام بسیاری از کارها باشد ولی توجه داشته باشید که اراده می تواند جای هر نقص عضوی را پر کند.

“اریک ویلنمایر” مردی است که در سن ۱۳ سالگی نابینا شده است اما اجازه نداد این نابینایی محدودیتی برای رفتارهای او باشد و به گونه ای رفتار کرده است که به نظر هیچگاه این اتفاق رخ نداده است. او یکی از معدود افرادی است که با وجود معلولیت دست به کارهای شگفت انگیز می زند.

در حالی که اریک ۴۴ سال بیشتر ندارد به عنوان بزرگترین ماجراجوی نابینای دنیا شناخته می شود زیرا کارهایی انجام داده است که شاید بسیاری از انسان های بینا نیز قادر به انجام آن نیستند. این مرد کارهایی انجام داده است که باعث شد به یک نماد برای انسان های بینا هم تبدیل شود.

ماجراجویی و انجام کارهای خطرناک

کوهنوردی های طاقت فرسا، کشتی، دوچرخه سواری، اسکی، کایاک، پاراگلایدینگ، سقوط آزاد تنها بخشی از هزاران فعالیتی است که اریک با توجه به معلولیتش انجام داده است. او در تمام رشته های ورزشی که شرکت کرده است توانسته تا سرحد قهرمانی پیش برود.

این مرد پس از تحصیل در دانشگاه با تمام سختی ها و گرفتن لیسانس به سوی معلمی رفت و در همان زمان کشتی را به طور حرفه ای آغاز کرد. سپس او رو به صخره نوردی آورد و توانست طی دو سال کوه های کلیمانجارو و اورست را فتح کند. او تنها نابینایی است که اورست را فتح کرده است.

او همچنین در سال ۲۰۰۳ در مسابقات بسیار سخت ۹ روزطاقت فرسا که باید فعالیت های خاص بدنی به همراه نبود غذا را تحمل کنند نیز شرکت کرد. در این مسابقه جزو معدود افرادی بود که توانست به خط پایان برسد. او تا به حال چند مستند نیز از کارهای خود ساخته است و در لیست فعالیت هایش ماجراجویی های زیادی وجود دارد.

مطالب مرتبط:

  1. چاپگرهای مختلف و جالب + عکس
  2. اجاره نشینی در قفس‌های فلزی +عکس
  3. برترین چاپگرهای سال ۲۰۱۱

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.